da kom svangerskapsforgiftningen...

x1xLilly86

Elsker forumet
...snikenede hit også! [:(] var hos legen idag, fikk raskt konstantert protein i urinen og høyt boldtrykk. har også sett ildfluer, hatt vondt i hodet et par dager og hadde ødem på 2 idag. Igår var det myyye verre, hele trynet var opphovna, så ut som en flodhest! har også hatt en rask vektøkning på 7kg siste ukene. så, ble sendt rett på sykehuset til kontroll da.. alt var bra med lillegutt da[:)] heldigvis slapp jeg å bli lagt inn, men fikk påbud om ro og hvile, og skal på ny kontroll på sykehuset over helga.
Han ligger med hodet ned og pressa seg dypt ned i bekkenet da, klar for avgang[:D]
Håper ikke det tar for lang tid nå, er sååå lei hele greia! har hatt masse mensmurringer igjen idag og skikkelig nedtrykk i bekkenet.Au! Når jeg kom hjem for litt siden var hele trusa våt[:'(](sorry for detaljene her altså) lurte nesten litt på om det kunne være fostervann[8|] typisk at jeg skulle oppdage det når jeg kom hjem etter en hel dag på sykehuset liksom. det lukta søtt og litt ekkelt, ikke som utflod hvertfall. noen som har opplevd det samme??

huff, dette ble langt gitt. er bare så lei, og måtte få det ut nå. hormonene herjer her i gården! [&:] men, godt å tenke på at det ikke er så veeeldig lenge igjen uansett! gleder meg til å holde den lille prinsen vår nå[:D]

Huff så kjipt, men greit at du slipper å bli lagt inn ihvertfall. Har litt SF jeg også, må bare slappe av og det har vi vel bare godt av likevel siden bebisene våres kommer snart [;)]

Har hørt at fostervann lukter litt søtt så det kan godt være at det er det du har lekket. Du kan jo ta en tlf og spørre dem for sikkerhets skyld.

Lykke til den siste tiden.

Klem [:)][:)]

takker for svar!

akkurat det jeg har hørt om fostervann også, så skal se om det kommer noe mer, så ringer jeg opp dit. har egentlig fått hele sykehuset i halsen, er så lei det nå. går til ultralyd der fra før og sjekker tilveksten, da lillegutt stoppet å vokse en periode og ligger nå et stykke under på symfysemål...
Masse lykke til til deg også, håper ikke det blir noe mer SF å se snart![:)]

jo takk... ehh.. tror jeg..[;)] tror det bare er vanlig utflod som har kommet de siste par timene, men har fortsatt murringene. har ikke de helt store forhåpningene om at det kommer til å skje noe enda, for hørt at mange går sånn i mange uker![8|]
er svimmel da, og litt stikkinger i tinningen, får bare følge med. fikk beskjed om å ringe med en gang, hvis det ble verre. har du peiling på hvor langt de lar SF gå før man eventuelt blir satt i gang?

er 36+1 idag, så har ikke så veldig lenge igjen til "innen termin" hvertfall. er det noe spesielt jeg skal tenke på i forhold til SF? fikk beskjed om ro og hvile, men er det noe mer? mat osv..

ja, da får vi bare være slappfisker da! [:)]

går å legger meg litt igjen jeg, svimmel gitt, blir ikke bedre av å glo på skjermen her heller.
hvilke symptomer merka du først forresten? hvor ofte går du til kontroll?

ja, vi får nok bare trøste oss med at det ikke er lenge igjen. terminen din nærmer seg jo veldig med stormskritt nå![:D] ha en fin fredagskveld da!! [:)]

klem fra meg

jepp, da har jeg netopp vært på sykehuset å sjekket om det var vannavgang, og det var det ikke![:D] babyen har det fint, men blodtrykket har steget noe.kan være fordi jeg er så sliten sent på kvelden da... får bare fortsette å være lat da[:)]

Så bra at ikke vannet var gått, da! Håper det blir bedre, du kan jo trøste deg med at du kan være lat med god samvittigehet, det hadde jeg syntes var herlig! Og etter fødselen er det jaffal slutt på å være lat!![:D] Lykke til videre!!

Back
Topp