da kom svangerskapsforgiftningen..(samme som på mai)

x1xLilly86

Elsker forumet
..snikenede hit også! var hos legen idag, fikk raskt konstantert protein i urinen og høyt boldtrykk. har også sett ildfluer, hatt vondt i hodet et par dager og hadde ødem på 2 idag. Igår var det myyye verre, hele trynet var opphovna, så ut som en flodhest! har også hatt en rask vektøkning på 7kg siste ukene. så, ble sendt rett på sykehuset til kontroll da.. alt var bra med lillegutt da heldigvis slapp jeg å bli lagt inn, men fikk påbud om ro og hvile, og skal på ny kontroll på sykehuset over helga.
Han ligger med hodet ned og pressa seg dypt ned i bekkenet da, klar for avgang
Håper ikke det tar for lang tid nå, er sååå lei hele greia! har hatt masse mensmurringer igjen idag og skikkelig nedtrykk i bekkenet.Au! Når jeg kom hjem for litt siden var hele trusa våt(sorry for detaljene her altså) lurte nesten litt på om det kunne være fostervann typisk at jeg skulle oppdage det når jeg kom hjem etter en hel dag på sykehuset liksom. det lukta søtt og litt ekkelt, ikke som utflod hvertfall. noen som har opplevd det samme??

huff, dette ble langt gitt. er bare så lei, og måtte få det ut nå. hormonene herjer her i gården! men, godt å tenke på at det ikke er så veeeldig lenge igjen uansett! gleder meg til å holde den lille prinsen vår nå[:D]

Kan høres ut som du lekker litt forstervann ja! Ellers vil jeg bare ønsker det masse lykke til og håper noe skjer snart (hvis du er nær termin da). Jeg har blitt satt igang pga. SF begge gangene og også overtid nå siste gangen.
Igjen - LYKKE TIL[;)]

ja er 36+1 idag så nærmer meg "innen termin i allefall"[:)] blir spennende å se hvordan det går på kontrollen over helga. hva er liksom "grensa" for hvor langt svangerskapsforgiftninga kan gå før man settes i gang?

God bedring håper de setter i gang hos deg før det går for langt da...

Lykke til

klemmer fra lille meg

takk takk! håper det hele setter i gang av seg selv snart jeg da. skulle så gjerne blitt ferdig og fått tilbake kroppen min igjen og holde den lille sjarmøren i armene[:)]

må berre spør[8|].....ka meiner du med at du har sett ildfluer?

det er små lysende "dotter" som flyr rundt foran øynenen mine og er svimmel.. synsforstyrrelser.

Bente 24!

Det kan være lavt blodtrykk og svimmelhet. Stjerner har jeg sett før jeg ble gravid også. Har du høyt blodtrykk, proteiner i urinen og ødemer da?

L er vel leukocytter.

leukocytter gir utslag når du har urinveisinfeksjon. Hadde du 3+ på leuko, er det rart du ikke fikk behandling for UVI. Ved svangerskapsforgiftning er det proteinene som slår pos ut, samt høyt blodtrykk og/eller ødemer. Så det kan du nok ta med ro.   Står det noe om nitritt da?? om den er pos eller neg på urinprøven din??

ORIGINAL: Lilly86

ja er 36+1 idag så nærmer meg "innen termin i allefall"[:)] blir spennende å se hvordan det går på kontrollen over helga. hva er liksom "grensa" for hvor langt svangerskapsforgiftninga kan gå før man settes i gang?

Veit ikke hva grensa er, men jeg hadde mye vann i kroppen (nesten helt bortdovna i hendene), høyt blodtrykk og maks utslag på urin. I tillegg tar de blodprøver som de ser noe på. Tok også ekstra ul for å se at navlesnoren fungerer som den skal og at ungen har det bra. Det som nesten var mest skummelt var at jeg ikke hadde noe ubehag av dette selv, bortsett fra hevelsen. Hadde ingen subjektive symptomer som hodepine eller smerter under høyre ribbensbue.
Spennende å høre hvordan det går med deg. Lykke til[;)]

Back
Topp