da kom proteinet i urinen gitt...

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Har jo egentlig bare ventet på at det skulle komme siden blodtrykket ha vært høyt hele svangerskapet, og nå begynner jeg å se at leggene er tjukke om kvelden også.. Fått beskjed om å ta det, om mulig, enda mer med ro for å holde SF i sjakk. (som om jeg har turna rundt de siste månedene..., ja, ja)

Ble også sendt på hastesjekk på sjukehuset forrige mandag pga blødning, morkaka som lå nede over livmormunnen er visst i ferd med å bli dratt med litt oppover sammen med "magen" og da løsna den bittelitt i kanten.. skal sjekkes igjen 3.april for å se hvor langt opp den har kommet. "neste gang" jeg blør blir jeg lagt inn.. (håper neste gang jeg skal inn på sjukehuset er for å føde, jeg da..)

klem til alle i maiklubben[:)]

Uff, stakkars da...det skal nok gå kjempe bra med både deg å babyen! Sender deg en:
 STOOOR Klem!

Er det mye proteiner da? Jeg har også det, men kun spor. Og siden jeg har lavt blodtrykk er det ingen fare enda sa jordmor, men jeg må følge nøye med! Lykke til, håper du slipper å legges inn!

Huff, håper du klarer å holde det i sjakk!! Du må jaffal ha masse lykke til!![:D] Klem

huff ameg, det er kjedelig det, jeg har også samme problemet som deg, jeg ble også sendt til haste sjekk til sykehuset, m høyblodtrykk ogsånt, jeg ble sendt hjem etter masse dobbel sjekk, jeg skal tilbake igjen snart.. håper det går bra for våres del... lykke til[;)]

Uff så kjipt da. Du får bare legge deg ned og lese bøker og slappe masse av. Vil nok trenge masse energi til fødselen og tiden etterpå så [;)]

Klem [:)][:)]

Back
Topp