Da kom kvalmen!

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
5+4 i dag, kvalmen kom kastende over meg på shopping. Forsåvidt godt med symptomer. Men hadde glemt hvor slitsomt det er.
Forhåpentligvis bare 6 uker til det slipper :rolleyes::banghead:

Flere som er kvalme?

Ja! Våknet av det i natt og har stort sett lagt kvalm i hele dag. Men har migrene i tillegg, noe jeg også blir kvalm av. Så ikke helt godt å si om det er på grunn av svangerskapet eller migrenen. Uansett - ikke gøy:meh:

Samme hos meg også, hadde også glemt hvor slitsomt det er å være gravid :-( Kjenner også på alle hormonene som herjer rundt i kroppen, så tårene sitter løst.

5+4 i dag, kvalmen kom kastende over meg på shopping. Forsåvidt godt med symptomer. Men hadde glemt hvor slitsomt det er.
Forhåpentligvis bare 6 uker til det slipper :rolleyes::banghead:

Flere som er kvalme?
"Venter" på den.. Husker at jeg var kvalm fra uke 6 til uke 11 sist.. Har kjeksen klar på nattbordet:woot:

Eg har stresskvalme. Kvar gang eg må forte meg eller stresser så kommer den for fullt. Veldig irriterende, men som du sier godt med litt symptomet på graviditet.

Vært lite kvalm, men innimellom litt. Som akkurat nå.. sist var jeg helt ubrukelig fra uke 5-22... Og da formen ble bedre ble det masse kynnere og bekkenløsning. Håper å slippe like mye styr nå.

Ja, men det er ikke overveldende eller veldig intenst enda! Var veldig kvalm forrige fredag, det var tre dager før jeg i det hele tatt testa. Så kan vel si jeg har vært kvalm fra start. Med tredjemann husker jeg jeg kom til uke 7 før jeg ble kvalm, men sist var jeg kvalm fra uke 5 da og. Håper jeg slipper at det blir like ille som sist.

Jeg er skikkelig kvalm, men spyr ikke... gang over doskåla i en halvtime i dag å bare brakk meg, men spyr ingenting...

Ble ordentlig kvalm i bilen i ste, men satser på at det bare var bilsyke :hilarious:

Blir ikke kvalm sånn før uke 7 varer ca rett etter uke 12-13. Vært sånn i mine 4 andre sv.skap. Hadde hypermessig med nr 1, ble innlagt på sykehuset tilslutt

Er 5+4 og mulig det begynte litt smått i går. Ikke så ille, men sånn at jeg må hive i meg noe. Mer små uvel enn veldig kvalm

Spyr som en gris når jeg spiser for mye mat.... Kvalm 24/7. Helt grusomt. 6+1 i dag.

Begynt å bli litt kvalm / uggen de to seneste dagene, ellers har det vært lite av det.

Jeg er uggen på begynnelsen av dagen, kastet opp bare 1 gang, men vi har hatt omgangssyken hjemme også, så litt usikker på om hva det skyldes:p

Begynner og bli uggen når jeg har spist, spiser men føler meg ikke kvalm. I stad skulle jeg fortelle en venn om en litt ekkel video jeg hadde sett, da begynte jeg og brekke meg er noe jeg ellers bryr meg lite om

Back
Topp