Den 22. mai dagen før termin og min bursdag bestemte lille prinsen vår seg for å komme ut:) Sklulle på lunsj med to gravide venniner og godt var det at vi dro til nabobyen der sykehuset lå:) Sambo går på skole og var i hønefoss 2 timer unna, (obligatorisk så måtte være der og skulle være der hele uka) Vi satt oss for å spise så begynte jeg å kjenne litt...men tenkte det var litt kynnere og det var ikke sånn veldig vondt(små tak) og sa til de andre at det sikkert ikke var noe, hadde jo vært inne 3 uker før dette og da var det slke tak som dette:) Mens vi ventet på maten tvinga de meg til ringe for en sjekk bare og nå var vi jo i nærheten...fikk beskjed om å komme ned, vi kastet i oss maten og kjørte ned :) Der kom det 3 høygravide jenter inn og da lo de ltt og lurte på om alle tre skulle føde nå:)
Ble satt på registrering og damen sa at: Ja du har noen små tak men tror nok du kan ta deg en tur til byen å gå deg en tur jeg....men skal sjekke deg før du drar....OJ,du har fem cm åpninng du, du skal ingnsteder, spurte om jeg skulle ringe sambo,og det burde jeg...ringte sambo og sa at han måtte kjøre nå( hadde allerde snakket med han på vei til sykehuset, men jeg sa at han kunne vente til jeg hadde blitt sjekket itilfelle det ikke var noe) Da var kl 14.30...den ene garvide ble der sammen med meg, mens den andre kjørte hjem med nøkklene mine slik at mamman min kunne hente tingene til storegullet som var i bhg:) En time etter var han ute med armen vedsiden av hodet..venninna mi snakket flere ganger med sambo på tlf og han ble veldig lettet når alt var ferdig og hadde gått så bra med både meg og lille Jonatan som veide 3630g og 50g og 35,5 cm rundt hodet...masse svart hår og prikk lik broren sin:)
Jeg klipte navlestrengen selv og så ventet de med å veie og måle til far kom en time etterpå:)
OG flaks så hadde jeg et lite kamera i veska så vi fikk tatt noen bilder også:)
Nå er vi en lykkelig fam på 4 <3<3<3<3
Ble satt på registrering og damen sa at: Ja du har noen små tak men tror nok du kan ta deg en tur til byen å gå deg en tur jeg....men skal sjekke deg før du drar....OJ,du har fem cm åpninng du, du skal ingnsteder, spurte om jeg skulle ringe sambo,og det burde jeg...ringte sambo og sa at han måtte kjøre nå( hadde allerde snakket med han på vei til sykehuset, men jeg sa at han kunne vente til jeg hadde blitt sjekket itilfelle det ikke var noe) Da var kl 14.30...den ene garvide ble der sammen med meg, mens den andre kjørte hjem med nøkklene mine slik at mamman min kunne hente tingene til storegullet som var i bhg:) En time etter var han ute med armen vedsiden av hodet..venninna mi snakket flere ganger med sambo på tlf og han ble veldig lettet når alt var ferdig og hadde gått så bra med både meg og lille Jonatan som veide 3630g og 50g og 35,5 cm rundt hodet...masse svart hår og prikk lik broren sin:)
Jeg klipte navlestrengen selv og så ventet de med å veie og måle til far kom en time etterpå:)
OG flaks så hadde jeg et lite kamera i veska så vi fikk tatt noen bilder også:)
Nå er vi en lykkelig fam på 4 <3<3<3<3