Da kom den..

Minera

Forelsket i forumet
Var ute å spiste for å feire et bankende hjerte og ble så kvalm etter jeg hadde spist.. Og når jeg kom ut i bilen så spydde jeg noe hinsides.. Da var oppkasten et faktum denne graviditeten :-)

Ææsj, i bilen? :o stakkar! Jeg har vært ganske uggen i dag, men ikke der enda. Jeg spyr sjelden da, bare 5 ganger i første svangerskap selv om jeg var veldig kvalm. :p

Ææsj, i bilen? :eek: stakkar! Jeg har vært ganske uggen i dag, men ikke der enda. Jeg spyr sjelden da, bare 5 ganger i første svangerskap selv om jeg var veldig kvalm. :p
Ja, gudskjelov hadde mannen spist på McDonald's i lunsjen for lå en sånn pose der så spydde i den :-p jeg pleier sjeldent å spy, men Gud så dårlig jeg var.. Merker jeg blir uggen uansett hva jeg spiser, men ikke spydd før nå.. Nå er jeg nesten redd for å spise :-/

Ja, gudskjelov hadde mannen spist på McDonald's i lunsjen for lå en sånn pose der så spydde i den :p jeg pleier sjeldent å spy, men Gud så dårlig jeg var.. Merker jeg blir uggen uansett hva jeg spiser, men ikke spydd før nå.. Nå er jeg nesten redd for å spise :-/

Uansett bedre å ha noe å spy opp, for å "spy" på tom mage er gruuusomt! Så anbefaler å prøve å spise jevnt og trutt. Trikset er å ikke bli for sulten, og ikke for mett. :p

Uansett bedre å ha noe å spy opp, for å "spy" på tom mage er gruuusomt! Så anbefaler å prøve å spise jevnt og trutt. Trikset er å ikke bli for sulten, og ikke for mett. :p
Ja det er sant.. Men blir bare kvalm når jeg spiser ;-) men et betryggende symptom :-)

Gøy å se et bankende hjerte da, men kvalme å spy er jo ikke så kult. Men skal jo være et bra tegn! Er selv så dårlig at jeg holder på miste forstanden i perioder. Føler meg helt ubrukelig.

Gøy å se et bankende hjerte da, men kvalme å spy er jo ikke så kult. Men skal jo være et bra tegn! Er selv så dårlig at jeg holder på miste forstanden i perioder. Føler meg helt ubrukelig.
Er slitsomt å være så uggen ja.. Midt i bachelorskriving også jeg så passer liksom så dårlig :-p

Back
Topp