Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, gudskjelov hadde mannen spist på McDonald's i lunsjen for lå en sånn pose der så spydde i den jeg pleier sjeldent å spy, men Gud så dårlig jeg var.. Merker jeg blir uggen uansett hva jeg spiser, men ikke spydd før nå.. Nå er jeg nesten redd for å spise :-/Ææsj, i bilen? stakkar! Jeg har vært ganske uggen i dag, men ikke der enda. Jeg spyr sjelden da, bare 5 ganger i første svangerskap selv om jeg var veldig kvalm.
Ja, gudskjelov hadde mannen spist på McDonald's i lunsjen for lå en sånn pose der så spydde i den jeg pleier sjeldent å spy, men Gud så dårlig jeg var.. Merker jeg blir uggen uansett hva jeg spiser, men ikke spydd før nå.. Nå er jeg nesten redd for å spise :-/
Ja det er sant.. Men blir bare kvalm når jeg spiser ;-) men et betryggende symptomUansett bedre å ha noe å spy opp, for å "spy" på tom mage er gruuusomt! Så anbefaler å prøve å spise jevnt og trutt. Trikset er å ikke bli for sulten, og ikke for mett.
Er slitsomt å være så uggen ja.. Midt i bachelorskriving også jeg så passer liksom så dårligGøy å se et bankende hjerte da, men kvalme å spy er jo ikke så kult. Men skal jo være et bra tegn! Er selv så dårlig at jeg holder på miste forstanden i perioder. Føler meg helt ubrukelig.