Da kom brevet....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da lå brevet fra St. Olavs å skinte så fint i postkassen min da eg kom hjem

Masse fin informasjon og vårt registreringsnummer[8D] (er vist et tall i rekken nå[8D][:D])
Skal ringe inn i morgen (var dessverre stengt da jeg kom hjem), så får vi nok en dato å forholde oss til
Så da får jeg satse på at jeg klarer å snike meg unna på jobben i morgen for å ta den telefonen, skal jo på nyjobben, så er ikke sikkert det blir så enkelt[8|] Jeg får ta den på do eller noe[8D][:D]

ORIGINAL: ElinR

deilig at brevet har kommet da[:D][:D][:D][:D] lykke til med den nye jobben OG tlf samtalen i morra da[:D][:D][:D][:D]

Takk[:)] Blir en veldig spennende dag i morgen ja[:)]

ORIGINAL: Serene

Så bra endelig kom brevet, tror sannelig det hjalp å ta en liten allsang jeg gitt hehe [8D]

så deilig endelig får dere en dato å forholde dere til

Hehe ja det var nok det som gjorde susen[8D][:D]
Ja det skal bli veldig godt å få en dato å forholde seg til og ikke bare gå her å ikke vite noe[:)]

Jippi, juhhuuuu!!!

Dette er bare sååå spennde!! woho!!

åååå da er dere snart i gangnå går det rette veien[;)][;)]blir spennende og følge dere videre[;)]

ORIGINAL: t.t.h.

åååå da er dere snart i gangnå går det rette veien[;)][;)]blir spennende og følge dere videre[;)]

Takk *Bobbo*, t.t.h og bling87.... Ja dette er veldig spennende og det har egentlig ikke gått opp for meg at vi snart er i gang egentlig[8D]

Så flott da, venter på videre informasjon jeg...spennendes[:)]

ORIGINAL: twinanne

Så flott da, venter på videre informasjon jeg...spennendes[:)]

Jeg får ikke oppdatert her inne i morgen sikkert, men sender snuppis en melding, om hun får tid, så sladrer hun for meg[:)]

Jaaaaaaaa! [:D] Nå braker det snart løs [;)] Håper du får sneket deg "ut" så du får tatt telefonen i morgen! Lykke til!

Masse lykke til med samtalen i dag! Spennende! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: t.t.h.

Back
Topp