Da kom beskjeden

Buffi

Forumet er livet
Bestefar sovnet stille inn i dag[&o] uten noen smerter..

Tårene bare renner hos meg nå[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Så utrolig trist å høre!!!!![&o][&o][&o][&o] *klemme på*

Takk alle sammen, betyr mye for meg at dere bryr dere[:)]

Formen min er litt opp og ned den. Men begravelsen skal være på fredag. Jeg skal bli med å bære kisten, det var noe jeg hadde lyst til. Men lurer fælt på hvordan Heidi tar dette siden begge 2 skal bli med i begravelsen

ORIGINAL: mandy4

Kondolerer[:(]

ORIGINAL: buffi

Formen min er litt opp og ned den. Men begravelsen skal være på fredag. Jeg skal bli med å bære kisten, det var noe jeg hadde lyst til. Men lurer fælt på hvordan Heidi tar dette siden begge 2 skal bli med i begravelsen

Hun kommer til å ta det bedre enn du tror nå, vil jeg tro. Regner med dere snakker mye om det nå, og frem mot fredag, og i fremtiden. Ida har ikke deltatt i noen begravelser, men hun har vært med på graven til flere døde familiemedlemmer i det siste (jeg har jo to gode gammeltanter som har dødd bare nå i sommer, Ida var veldig knyttet til særlig en av dem). Hun har spurt litt, men vi bare svarer med sannheten, at gammeltante/oldefar etc er død, og ligger her nå. Og så vanner hun blomstene på graven og sier at "Nå kan oldefar sove enda bedre, siden jeg vanna blomstene hans".

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: buffi

Hun kommer til å ta det bedre enn du tror nå, vil jeg tro. Regner med dere snakker mye om det nå, og frem mot fredag, og i fremtiden. Ida har ikke deltatt i noen begravelser, men hun har vært med på graven til flere døde familiemedlemmer i det siste (jeg har jo to gode gammeltanter som har dødd bare nå i sommer, Ida var veldig knyttet til særlig en av dem). Hun har spurt litt, men vi bare svarer med sannheten, at gammeltante/oldefar etc er død, og ligger her nå. Og så vanner hun blomstene på graven og sier at "Nå kan oldefar sove enda bedre, siden jeg vanna blomstene hans".

Har ikke sagt så mye enda. Siden jeg fikk vite dette i går kveld. Men skal prøve å snakke med henne i kveld tenker jeg. Jeg syns at jo mer hun vet jo bedre. Hun vil tross alt merke det når vi alle sammen samles der inne. Det blir jo min familie, tantungene mine og mine foreldre..Og vi er jo triste så hun vil uansett merke det..Så beste å prøve å forklare i forkant

Huff, jeg kondoldere så mye buffi

Sender en STOR klem fra oss

Takk for alle klemmene[:)]

kondolerer så mye Buffi, klemmer til deg fra  meg [&o]

ORIGINAL: Looney

kondolerer så mye Buffi, klemmer til deg fra  meg [&o]

[&o]

Uff så trist.. [:(] Kondolerer Buffi... *klem

ORIGINAL: .lillevims

Uff så trist.. [:(] Kondolerer Buffi... *klem

[&o]

Uff, så trist [:(]