Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: McBaby
Uff så trist. [&o] Trøste på deg.
ORIGINAL: buffi
Takk alle sammen, betyr mye for meg at dere bryr dere[:)]
Formen min er litt opp og ned den. Men begravelsen skal være på fredag. Jeg skal bli med å bære kisten, det var noe jeg hadde lyst til. Men lurer fælt på hvordan Heidi tar dette siden begge 2 skal bli med i begravelsen
ORIGINAL: Skrållan
ORIGINAL: buffi
Takk alle sammen, betyr mye for meg at dere bryr dere[:)]
Formen min er litt opp og ned den. Men begravelsen skal være på fredag. Jeg skal bli med å bære kisten, det var noe jeg hadde lyst til. Men lurer fælt på hvordan Heidi tar dette siden begge 2 skal bli med i begravelsen
Hun kommer til å ta det bedre enn du tror nå, vil jeg tro. Regner med dere snakker mye om det nå, og frem mot fredag, og i fremtiden. Ida har ikke deltatt i noen begravelser, men hun har vært med på graven til flere døde familiemedlemmer i det siste (jeg har jo to gode gammeltanter som har dødd bare nå i sommer, Ida var veldig knyttet til særlig en av dem). Hun har spurt litt, men vi bare svarer med sannheten, at gammeltante/oldefar etc er død, og ligger her nå. Og så vanner hun blomstene på graven og sier at "Nå kan oldefar sove enda bedre, siden jeg vanna blomstene hans".