Da klarer jeg ikke mer...

JanneJenta78

Forumet er livet
...........BH av!  (Hva man skal plages med altså [8D]) 

hehe.. der er ikke jeg helt ennå.. men ligger å blotter magen hele tiden.
VARMT!! og ekkelt med trykk å magen

Spilene graver seg med i magen når jeg sitter..*urk* Gleeeeeder meg til siste måneden...[&:][8D]

Jeg har ikke bh på hjemme så lenge vi ikke har besøk[:)] Har i alle slags former og fasonger, men alle er like vonde [8D]

FRIHET!!!! :) :)

Den har vært av en stund allerede her, men har kjøpt et par uten spiler som jeg bruker når jeg skal ut blandt folk ;p

Her tror jeg bhen har vært av siden uke 10. Tar den kun på når jeg må treffe folk. [8D] sprader rundt i singlet hjemme som er dratt opp til oppunder puppa. Skikkelig lekker [8D]

Må ha BH jeg nå, for her lekkes det ganske masse.. Må begynne med det om natta også fant jeg ut i natt.[8D]

ORIGINAL: Niina89

ENIG.
Jeg sprader rundt med toppen over magen hele kvelden jeg..
Da er jeg lei av og ha det dær.
Og mange ganger er sokker det som må taes av får at jeg skal føle at jeg kan puste .. merkelig :p

Her å [:D] Sokker MÅ av for føler jeg kveles [8D] Å magen i friluft hele tiden [:D]

Med en gang jeg kommer innenfor døra etter jobb, er det av med BH'en. Og slik har det vært leeeenge [:D]

Hihi, her går jeg konstant uten BH. Det er det første jeg tar av meg etter jobb, den og sokkene [:)] Så jeg gruer meg til ammingen, for da må jeg tilogmed ligge med BH, det har jeg aldri gjort!! Det er så mye mer behagelig uten. Nå har jeg ikke de aller stårste puppene heller da, men store nok [;)] men for å ha det sagt, så gleder jeg meg til ammingen, det kommer til å bli så kos.. håper jeg kan fullamme han til det ikke er behov for det [:)]

Back
Topp