Da kan vi endelig juble!

cris10na

Elsker forumet
Etter et vellykket møte på sykehuset hos hjertespesialisten. :) Det ser ut til at jeg kan gå på medisinene mine(betablokkere) i svangerskapet og at dette skal nok gå fint. :) :) Skal til tidlig UL og ha ekstra oppfølging mtp evt.misdannelser pga.medisinen. Men vi kan endelig glede oss over at vi skal ha en baby i oktober! :D

Så bra :D

Så bra, det var godt å høre. Da satser vi på knirkefritt svangerskap og frisk og fin bebis i oktober:-) Kan jeg spørre hva slags hjertefeil du har, er det noe medfødt?

Så bra, det var godt å høre. Da satser vi på knirkefritt svangerskap og frisk og fin bebis i oktober:) Kan jeg spørre hva slags hjertefeil du har, er det noe medfødt?

Mest sannsynlig(tok en gentest som var negativ, men legene sier at den testen ikke er 100% sikker), Catecholaminergic polymorphic ventricular tachycardia(CPVT).CPVT er jo arvelig, men ingen i min familie har noen som helst hjertesykdommer. Ble rammet av Guillain-Barré syndrom i 2011 og da dukket hjerterytmeforstyrrelsene opp også :( Har aldri merket noe før, ikke da jeg gikk gravid med førstemann heller. Satser på at det går bra :) Får heldigvis ekstra oppfølging :)

Hipphurra for ny spire, medisiner og god oppfølging! :) Måtte det gå din vei! :D

Gratulerer! : D

Back
Topp