Da kan man avsløre det!

smurfemamma91

Flørter med forumet
Skreiv tidligere at jeg hadde en liten hemmelighet, veldig koselig nyhet! Ei av mine beste veninner venter også baby, termin to dager før meg!! :D Fikk vite det her om dagen, og jeg blei altså sååå glad! :D Da kan vi vagge rundt på skolen i studietida sammen! :)

WOW, så koselig:) Er jo bare sååå kos å gå gravid sammen med gode venninner:):) det har jeg oså gjort begge de to andre gangene og denne gangen:):)

Det er bare såååå koselig! =))) Gjorde det med førstemann og det var veldig greit. Nå kjenner ejg ei som skal ha barn i desember så blir jo 2 mnd før meg da, men da kan jeg henge litt med henne.

Ååå så koselig :) Hadde en av mine nære venninner ventet baby også hadde jeg blitt superglad! :) tenk så koselig da! Så mye dere kan dele :) Der er du heldig! Et vennepar av oss skal ha i september..men det blir jo nesten et halvt år mellom..

Ja, er veldig koselig! :) Er førstegangsfødende begge to, så mye man kan snakke om og dele med hverandre da! :) Blei nesten mer glad på dems vegne enn vårs, men er nok litt overhappige hormoner ute og går også;) hehe.. Jeg kjenner jeg gleder meg enda mer til tida framover :D

Så koselig :-) det er så godt å kunne dele med andre som er i samme situasjon :-) jeg gikk gravid "alene" sist, nå er det flere kjente som venter nr 1. Så kan jo snakke litt med de.. Men det er ingen veldig nære. To som skal ha i nov (3mnd før min termin) også en 8feb (hun vet ikke at jeg er gravid enda da) he he og ei som har termin feb/mars. så er ikke så alene nå. Men det er jo ingen nære. men har jo flere jeg kjenner som enten vanter nr to eller fått nr to allerede.. Å koselige å snakke med de også. Også se de nydelige babyene :-)

Back
Topp