Da kan jeg slappe av!

Cathygirl

Forumet er livet
Vært hos legen i dag pga bekkenet og e 100% sykemeldt mest sansynlig ut hele svangerskapet!
Har fått henvisning til fysio og så må bare få ringt[:)]
Hadde ikke sett for meg å gå ut fra jobb så tidlig, men e bedre d enn å bli helt ødelagt. Ska nok få tiden til å gå uansett[;)] Har masse eg kan putle med[:D] I tillegg til bolig salg og jakt[;)] håper d skjer noe der så vi kan komme oss inn i noe nytt i litt god tid[:)]

Nå ska eg bruke tiden frem til knerten kommer på å ta hensyn til meg selv![:)]

Good for you!
Det kan jo tenkes du blir mye bedre etterhvert, noen er så heldig, men viktig å ta hensyn ja [:D]

Jaaaaaaaa!!! Jippiiii!!! Hurraaaa!!! [:D]

...eller ja, jo, du veit [;)] [:D]

Men altså, for å vere litt saklig, så trur eg detta va da einaste riktige for deg no [:)]

Så godt![:)]

Får ei spørre hvilken jobb du har!?[8|]
Ser sykemeldings reglan har forandra seg. No kan vist arbeidsgiver kreve at du er på jobb sjøl om du er sjukmeldt (så sant legen ikke skriver at du ikke ska jobbe i det hele tatt), bare at du da ska settes til oppgaver du kan klare.[8|][;)]
På en måte er dette helt tullet, men på en annen måte får de bedre bukt med sykmeldingan. Ska hvist også bli helt slutt på aktiv sjukmelding, siden dette blir omtrent det samme som de nye reglan.[;)]

ORIGINAL: Meetho

Jaaaaaaaa!!! Jippiiii!!! Hurraaaa!!! [:D]

...eller ja, jo, du veit [;)] [:D]

Men altså, for å vere litt saklig, så trur eg detta va da einaste riktige for deg no [:)]

Hihi!! Skjønningen!!!

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Så godt![:)]

Får ei spørre hvilken jobb du har!?[8|]
Ser sykemeldings reglan har forandra seg. No kan vist arbeidsgiver kreve at du er på jobb sjøl om du er sjukmeldt (så sant legen ikke skriver at du ikke ska jobbe i det hele tatt), bare at du da ska settes til oppgaver du kan klare.[8|][;)]
På en måte er dette helt tullet, men på en annen måte får de bedre bukt med sykmeldingan. Ska hvist også bli helt slutt på aktiv sjukmelding, siden dette blir omtrent det samme som de nye reglan.[;)]

Eg jobber i hobbybutikk.
Har ikke hørt om de reglene og håper ikke sjefen har d heller[8D]
Aktiv sykemelding går ikke for meg. Vi jobber for d meste alene så da e liksom poenget vekke.
De tiltak som kunne gjøres i min jobb e blitt prøvd ut, men klarer ikke alltid å unngå f. eks tunge løft.
Har lager på et loft så må ofte opp der for å hente ting til kunder. Vondt av å gå i trapper og ikke noe godt for bekkenet om eg i tillegg må løfte noe tungt!
vi har fått litt nye hyller i butikken nå så mye måtte ryddes om, men der var d lite eg kunne bidra med.
Meg og legen fant egentlig ut at å jobbe e ikke mye vits for meg. Har prøvd å ta d rolig på jobb, men har likevel vært fullstendig ødelagt før arb.dagen e over!
Eg e nå sykemeldt inntil videre så tenkte eg å sjekke opp i dette med sv.penger. ska vist være lurere enn å gå sykemeldt, men ikke alle som får d. men men...

Så herlig[:)] Jeg har blitt bedre av å være aktivt sykemeldt, så håper jeg slipper å sykemelde meg mer[8D]

Back
Topp