Da kan jeg presentere meg som tobarnsmor :D

*atina*

Elsker forumet
Natt til lørdag kom lille (store) Emily til verden. (Altså født 30. april)

Da Lilja ble født hadde jeg kun 0,5 cm åpning da vi kom på sykehuset, og gikk med rier i flere dager før hun kom til. Denne gangen var vi veldig usikre på om vi skulle dra inn eller ikke. Var redd for å oppleve det samme en gang til.

Gikk med uregelmessige rier sånn ca. fra kl. 18.00. Trodde egentlig det bare var masrier, så kl. elleve kasta jeg innpå et par paracet og gikk og la meg. Kvart over elleve ringte sambo søstra si for å få henne til å komme, jeg greide uansett ikke å sove, så kryssa fingrene for at noe faktisk var på gang emoticon  .Så fant vi ut at vi får nå ta en tur på sykehuset for å sjekke hvordan ting ligger an. Tar litt tid å komme dit siden vi måtte tilkalle ambulansebåten, men ca. kl. tolv dro vi fra øya.

På sykehuset ble jeg undersøkt, og jeg sa bare at jeg ikke visste om det virkelig var igang, men at jeg håpet det. Fikk beskjed om 7 cm. åpning... Etterpå gikk det ganske radig, og kl. 03.07 ble Emily født emoticon. Hun slo søstra i vekt men ikke lengde. Hele 4685 g. og 54 cm. (37 i hodeomkr).

I dag kom vi hjem, og har det helt supert emoticon .

Gratulerer så mye:-D

Gratulerer så mye :)

Virkelig godt dere bestemte dere for å dra på natten da :)

malii skrev:
Gratulerer!! emoticon

Gratulerer så mye!

Gratulerer nok en gang!
Vet hvordan det er med å bo litt "usentralt",så godt dere dro avgårde når dere gjorde. Kjekt med ambulansebåt. (Var ombord på den i vinterferien)
Godt å høre at fødselen gikk greit!
Kos dere som 2-barnsfamilie! Håper jeg får sett vidunderet på en nordmøretur en gang.

*Claire* skrev:
Gratulerer som 2 barnsmamma!!!:) nydelig navn:) Kos deg og nyt barseltiden:)

Gratulerer så mye emoticon

Igjen, gratulerer så mye!!!

Og kos deg med brien ;)

Gratulerer så myeemoticon

Gratulerer! :-)

Back
Topp