Da kan jeg endelig....

Herlig! For ein deilig følelse! Gratulerer❤️

Ja!! Holdt på å svime av når jeg fikk høre det:joyful: Når skal du ta blodprøver?
Ja det forstår jeg godt! :D Blir ikke blodprøver her, kun ultralyd i uke 7. Kanskje jeg tar å måler om jeg skulle blitt veldig bekymra. Men sålangt går det bra :) Blir det tidlig ultralyd på deg også? :)

Ja det forstår jeg godt! :D Blir ikke blodprøver her, kun ultralyd i uke 7. Kanskje jeg tar å måler om jeg skulle blitt veldig bekymra. Men sålangt går det bra :) Blir det tidlig ultralyd på deg også? :)

Litt sent svar beklager det:shy: Blir ultralyd i uke 7 på meg også ja:)

Litt sent svar beklager det:shy: Blir ultralyd i uke 7 på meg også ja:)
Det blir spennende! :) satt du tilbake 1 egg? Jeg satt tilbake 2 så er veldig spent. Men har kun følelse på 1. det ene var ikke godt nok til frys så fikk spm om to inn. Men allikevel er det en sjangse :p

Det blir spennende! :) satt du tilbake 1 egg? Jeg satt tilbake 2 så er veldig spent. Men har kun følelse på 1. det ene var ikke godt nok til frys så fikk spm om to inn. Men allikevel er det en sjangse :p

Jeg satt tilbake bare 1, er fryseforsøk så alle egga ble til blastocyster:happy: Så gøy, blir spennende å se om det er 1 eller 2 der:)

Back
Topp