Si at jeg er GRAVID
Med en HCG i dag, 18 dpo, på 1030 var det visst ingen tvil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Si at jeg er GRAVID
HURRA!Si at jeg er GRAVID
Herlig! For ein deilig følelse! Gratulerer
Ja det forstår jeg godt! Blir ikke blodprøver her, kun ultralyd i uke 7. Kanskje jeg tar å måler om jeg skulle blitt veldig bekymra. Men sålangt går det bra Blir det tidlig ultralyd på deg også?Ja!! Holdt på å svime av når jeg fikk høre det Når skal du ta blodprøver?
Ja det forstår jeg godt! Blir ikke blodprøver her, kun ultralyd i uke 7. Kanskje jeg tar å måler om jeg skulle blitt veldig bekymra. Men sålangt går det bra Blir det tidlig ultralyd på deg også?
Det blir spennende! satt du tilbake 1 egg? Jeg satt tilbake 2 så er veldig spent. Men har kun følelse på 1. det ene var ikke godt nok til frys så fikk spm om to inn. Men allikevel er det en sjangseLitt sent svar beklager det Blir ultralyd i uke 7 på meg også ja
Det blir spennende! satt du tilbake 1 egg? Jeg satt tilbake 2 så er veldig spent. Men har kun følelse på 1. det ene var ikke godt nok til frys så fikk spm om to inn. Men allikevel er det en sjangse