Jeg var til legen min på torsdag, ikke for noe annet enn at hun ville se meg før hun går ut i permisjon, og sykemeldingen min gikk ut denne uken (som ble forlenget med en uke til) Men der sa jeg til hun at jeg tørr å slappe helt av med at alt er bra der inne i hulen min.. Og at det faktisk ér noe der... Hun har hjulpet meg mye med mine 3 aborter i år, så hun greide absolutt å se problemet mitt..
Så hun tok en blodprøve og skulle ringe meg på fredag (i går) Og en VELDIG glad lege ringte meg i går, og lykkelig kunne fortelle meg at alt er perfekt med blodprøven og at resultatet ikke kunne vært bedre..
Så NÅ kan jeg endelig slappe helt og holdent av og NYE at jeg fatisk ér gravid =) =) =) VELDIG VELDIG DEILIG!!
Så hun tok en blodprøve og skulle ringe meg på fredag (i går) Og en VELDIG glad lege ringte meg i går, og lykkelig kunne fortelle meg at alt er perfekt med blodprøven og at resultatet ikke kunne vært bedre..
Så NÅ kan jeg endelig slappe helt og holdent av og NYE at jeg fatisk ér gravid =) =) =) VELDIG VELDIG DEILIG!!