da kan det se ut til at jeg kommer inn her også :)

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
fødte en gutt i april 2013 å nå er jeg gravid igjen :) har også en gutt på snart 4 år :) håper spiren klorer seg fast :) aner ikke hvor langt jeg er på vei enda eller når terminen er, men jeg vet at terminen blir engang i april :) skal ringe lege på mandag å få meg en time :)

fødte en gutt i april 2013 å nå er jeg gravid igjen :) har også en gutt på snart 4 år :) håper spiren klorer seg fast :) aner ikke hvor langt jeg er på vei enda eller når terminen er, men jeg vet at terminen blir engang i april :) skal ringe lege på mandag å få meg en time :)
Gratulerer så mye :)

Gratulerer =) Så koselig med et år i mellom =) Får mye glede av hverandre etterhvert :) Var det planlagt? Jeg får 3 år og 2-3 mnd mellom mine:) men kunne godt vært mindre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye. Mine unger er faktisk ganske jevngamle med dine :)

Back
Topp