Da kan det se ut som det går feil vei for oss

hønselovisa!

Forelsket i forumet
Har i dag hatt en blødninger eller hva jeg skal kalle det.. Veldig mørk brun utflod iallfall og det lover ikke godt.. Har mistet en gang før og hatt en dårlig magefølelse de ne gangen.. Får vel bare vente til det tar seg opp da sikkert:( :( det er sånn mensen min pleier starte, så da kommer sikkert den.. Er jo bare 4+2

neineinei... det vil vi ikke ha noe av!!! Be kroppen din slutte med en gang!!!
Men ofte går det jo bra med en liten bløding, spesielt rundt den tiden mensen egentlig skulle vært.
Håper det er en sånn type "festeblødning" som det så fint heter!
lykke til og KNIP IGJEN!!

Nei nei nei! :( Slutt med å blø med en gang.
Ikke ta sorgene på forskudd! dette kan jo være helt uskyldig. Jeg blødde friskt blod i går, brunt i dag, men ingen smerter. det er vanlig å blø litt. Håper for all del at dette er uskyldig for deg. Krysser alt jeg har, både du og jeg skal beholde spirene våre! Og alle andre som er her inne. Og bli her helt til september og komme hjem med verdens nydligste babyer <3

neineinei... det vil vi ikke ha noe av!!! Be kroppen din slutte med en gang!!!
Men ofte går det jo bra med en liten bløding, spesielt rundt den tiden mensen egentlig skulle vært.
Håper det er en sånn type "festeblødning" som det så fint heter!
lykke til og KNIP IGJEN!!

Ja, rundt mensen skulle vært er det vanlig. Jeg trodde jeg hadde mensen rett før nyttårsaften, blødde veldig sparsomt i 5 dager. Men etter jeg testet har testene blitt sterkere etter det, så tror det har gått bra. Gjør det med deg også vettu.

Ja kan jo hende det går bra men tviler...:( har en så dårlig magefølelse:( er ikke mye som kommer men det er sånn det pleier være før mensen kommer, sånn brunt litt tykkere.. Våknet m skikkelige mens kramper som har gitt seg nå, men tviler denne tassen vil bo hos oss i 9 mnd:( huff man blir jaggu lei seg...:( får vel kanskje ringe lege på mandag og be om en tidlig ul for å se om d er liv ell om det dr over..

Ja kan jo hende det går bra men tviler...:( har en så dårlig magefølelse:( er ikke mye som kommer men det er sånn det pleier være før mensen kommer, sånn brunt litt tykkere.. Våknet m skikkelige mens kramper som har gitt seg nå, men tviler denne tassen vil bo hos oss i 9 mnd:( huff man blir jaggu lei seg...:( får vel kanskje ringe lege på mandag og be om en tidlig ul for å se om d er liv ell om det dr over..

Skjønner veldig godt du blir lei deg :( Du kan ikke ta en tur til legen i dag for å måle hcg da? og så kan de måle på mandag og se om det stiger? Og evt få henvisning til ul? Det er grusomt å gå slik uten å vite, jeg vet! JEg har heldigvis aldri opplevd å miste, håper du slipper det nå. Krysser alt jeg har for deg! <3

De hadde ikke mulighet før onsdag så da får jeg vente.. Er jo ikke noe de får gjort likevel å nå er det fortidlig å se noe.. Tok en test som er mye sterkere enn den for 2 dager siden, men tror nok ikke på dette lenger:( æsj typisk:( får håpe det enten tar seg opp i blødninger så det blir over ell at det stopper opp.. Har menssm i ryggen men ikke mer kramper ..

De hadde ikke mulighet før onsdag så da får jeg vente.. Er jo ikke noe de får gjort likevel å nå er det fortidlig å se noe.. Tok en test som er mye sterkere enn den for 2 dager siden, men tror nok ikke på dette lenger:( æsj typisk:( får håpe det enten tar seg opp i blødninger så det blir over ell at det stopper opp.. Har menssm i ryggen men ikke mer kramper ..

På mitt legekontor kan man reise tidlig om morgenen og få en time på dagen , de har alltid satt av timer til det.
kunne du ikke kommet og få tatt en blodprøve uten å ha vært hos lege?

Jeg håper uansett at dette stopper opp og er ufarlig. Jeg krysser alt jeg har for deg! :love022

Krysser alt jeg har for en uskyldig blødning!!!

Sent from my HTC Legend using BV Forum

Det har ikke tatt seg opp å blitt friskt blod iallefall, det er helt brunt... Og ikke spes mye, satte inn en tampong for å se om det blir mer.. Men det er akkurat sånn mensen min starter hver gang:(

Hvordan går det?
Tenker på deg <3

Det er fremdeles bare brun utflod, og ikke mye i hele tatt.. Men jeg tenker jo fremdeles at det er mensen da:( iallefall starten! Symptomene er jo der men de henger jo i ei stund og.. Tok en test den var knall positiv, men tør ikke annet en å tenke at vi må prøve på nytt

Det er fremdeles bare brun utflod, og ikke mye i hele tatt.. Men jeg tenker jo fremdeles at det er mensen da:( iallefall starten! Symptomene er jo der men de henger jo i ei stund og.. Tok en test den var knall positiv, men tør ikke annet en å tenke at vi må prøve på nytt

dette SKAL gå bra! jeg har troen!

jeg krysser fingrene for deg! XXX
jeg hadde sånn blødning du har nå mellom uke 5 og 7 sist. og så lenge det holder seg mørkt og ikke det kommer klumper og friskt blod så er det gode muligheter for att det bare er en dum uskyldig blødning!

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Nei det er ikke noe friskt blod bare litt brun utflod.. Får håpe det ikke tar seg opp iallefall vil ha lille bøllefrø❤❤

Back
Topp