Da jenter...

~lilletrille~

Forelsket i forumet
... er det bare å innse at den lille spiren har flytta ut. Har blødd en god del i dag. Og det kommer både friskt blod og hinnerester. Har også en del smerter i nederste del av magen. Er ikke i tvil lenger.

Det er veldig kipt å oppleve dette igjen. Og det er surt å forlate dere, da dere virker som en super gjeng. Masse lykke til fremover jenter. Så håper eg at eg er den siste som forlater dere!

Nei.....så trist at du må gå igjennom dette:( Mange klemmer

Så trist å høre.. Sender masse babystøv din vei, og krysser fingrene for at spiren sitter på neste forsøk! Klem fra meg

Huff, så trist! :( Lykke til videre.

:( neei... Utrolig trist!! :(

Å nei, så trist. Håper dere lykkes igjen snart.

Nei :(
Ufattelig trist :(

Vondt å høre... Sender gode tanker...

:( så trist! Lykke til videre

Så trist.... :(

Lykke til videre. :)

Så trist! :(
Håper du snart har en ny spire på vei! :)

Så trist, ekstra leit at du skal måtte oppleve å miste flere ganger :( Krysser fingrene for at spiren sitter fort igjen og at det går bra neste gang. Lykke til!

Åånei :( :( huff så trist! Føler med deg.... Sender deg mange klemmer og ønsker deg lykke til videre. Måtte dere få en ny spire i julegave <3 <3

Nei så trist :(

Sender deg en god klem

Takk alle sammen! Krysser alt for at en liten bror eller søster flytter inn igjen om ikke så alt for lenge..

Huff, så trist å lese. Masse lykke til med prøvingen igjen! Håper det ikke er lenge til en liten spire klorer seg fast i ni mnd. :)

Back
Topp