Da jenter...

Elissa85

Gift med forumet
Jeg sitter her med blanda følelser, imorgen er det tilbake til jobb...Men en ny jobb, fortsatt som pedagogisk leder i bhg, men i en ny barnehage. Sambo skal være hjemme med Marius...Som jeg fortalte forrige uke så har vi fått vannskade i leiligheten, og må "flytte" ut nå i uken.... [:'(] (Kunne det ikke ha vært mens jeg gikk hjemme da?)

Dette var dagens klagetråd fra meg...Som dere sikkert skjønner så er mine glansdager på BV på dagtid over [:(]

Så spennede med ny jobb da!

Det går nok kjempefint, selv om det passet dårlig med vannskade nå[:@]

Regner med du har lært opp samboeren da..... Sånn at du kan komme hjem fra jobb til ferdig middag, rent tøy og strøken leilighet etterhvert[;)]
Så kan du leve slaraffenlivet på BV om kveldene[;)]

Åå, så spennende med nye jobb Elissa!! 

Masse lykke til!!  Kan tenke meg du både gleder deg, gruer deg osv osv...

Håper det går fort å ordne vannskaden, sånn at dere slipper å bo borte lenge.

Håper ikke du forsvinner helt fra oss da!!  ;)  :)

KLEM

ORIGINAL: Sol76

Regner med du har lært opp samboeren da..... Sånn at du kan komme hjem fra jobb til ferdig middag, rent tøy og strøken leilighet etterhvert[;)

Det er et veldig viktig poeng ja, håper han er godt trent opp[8D]

ORIGINAL: Windy

Åå, så spennende med nye jobb Elissa!! 

Masse lykke til!!  Kan tenke meg du både gleder deg, gruer deg osv osv...

Håper det går fort å ordne vannskaden, sånn at dere slipper å bo borte lenge.

Håper ikke du forsvinner helt fra oss da!!  ;)  :)

KLEM

Masse lykke til i ny jobb, snuppa! Går nok helt strålende! Hvis det er noen trøst så begynner jeg å jobbe den 10. også, så er flere[;)]
Klem fra meg[:)]

ORIGINAL: bennylure

Regner med du har lært opp samboeren da..... Sånn at du kan komme hjem fra jobb til ferdig middag, rent tøy og strøken leilighet etterhvert[;)

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Babyline86

ORIGINAL: bennylure

[:D][:D][:D]

huff vennen, skjønner du har blanede følelser da ja[8|] men kan ikke mariusullet begynne i den barnehagen du jobber i etterhvert da?? [:D]
håper det ordner seg vennen med tanke på vannskaden

klem

Huff, så kjedelig med vannskaden og alt styret rundt det [:(] Og skjønner godt det må være vemodig å skulle tilbake i jobb og ikke får være sammen med Marius. Jobben høres jo veldig spennende ut da! Prøve å gjøre det beste ut av det (lett for meg å si men... ) Det hjelper å være positiv [:)]
*stor trøsteklem fra meg og Marius* Og ikke minst, masse lykke til i morgen!

Masse lykke til i ny jobb snuppa, skjønner du gruer deg men du skal se at når du er tilbake i jobb så synes du det er godt[;)] alltid litt vemodig og starte opp igje men det er også utrolig godt år ma først er i gang[:)] uff kjedelig det med leiligeten da[&o] men skal dere bare fixe de og flytte tilbake igjen eller?

Back
Topp