Da jenter hva er planen deres for helgen ?

lovemybabygirl

Forelsket i forumet
Jeg gleder meg utrolig masse til i kveld for jeg å jentene mine skal begynne med jentekveld en gang i mnd å kjenner at vi har savnet det[:)] så i kveld blir det middag hos hun ene å sitte å kose oss så skal vi ned til "lokale bistroen" å ta oss noen øl/cider å bare snakke tull (slik vi jenter gjør) :P

ØNSKER ALLE EN FANTASTISK GOD HELG [:)][:D]

skal til frisøren nå, så hjem hive i bilen og suse på tur til oslo og min kjære søster.. så blir kun masse kos, kos og atter kos i helgen.
skal på disney on ice i morgen tenkte vi[:)]

ååååå så deiligt da[:D] så koselig alltid kjekt å besøke familie [:)] kooooooooos dere masse på disney on ice kjenner jeg er en smule misunnelig der ja [:)] men vi får ta de igjen når vesla er litt eldre [:D]

Uff... nerd ja...
De to eldste er hos faren sin, så vi skal på ski med minsten i pulken [:D]

jobbe[:'(]

Idag skal jeg og snppa besøke min bestefar, i morgen må vi vel på ski om det er finr vêr, søndag er det bursdagsselskap:) Så her blir det mye kos i helgen:)

skulle egentlig i 70års lag,men har 2 syke unger så her blir det en stille og rolig helg for å pleie ungene

Lillepooh : så kjekt da kose dere masse [:)]

jafseslafsaslappfis: kjiiipt da, krysse fingrene for at du får en flott dag på jobb [:)][8|]

hadde bursdag på tirsdag,det skal feires med reker og hvitvin og god dessert med noen venner i morgen kveld! gleeeeder meg!!!

og i morgen på dagen blir det litt shopping,for penger og gavekort jeg har fått.

her så ligger vi med influensa/farrangen så blir nok en stille og rolig helg.

skal ha dåp på søndag, så blir vel stress heila helgå... [:D]

Hadde jeg fått viljen min: FØDE!![>:]

Looney : lykke til håper det skjer noe i løpe av dagen/kvelden

God bedring til dere ikke mye kjekt å ligge strekt ut med influensa [&:]

Dette var dekkende tror jeg [8D] 

Min kjære og jeg skal på vår årlige tur med color Magic til Kiel, med et vennepar og to kompisser [:D]
Ungene skal kose seg her hjemme med farfar og hans sambo!

Uups...  må kjappe meg i dusjen, pakke, skifte på senger osv., båten går 14!!! Jiiiiiha.. GOD HELG til alle

God tur [:)][:D] spennende å kjekt [:)][:D]

Idag blir det baking av 2 sjokoladekaker[:)]
Imorgen fyller Enya 2 år,så da skal vi feire henne litt[:)]
På søndag skal vi i dåp[:)]

Skulle hatt barnefri for første gang siden i juli, men det gikk til helvete..

Så alle planer forkastet. Blir vel standard helg med ungene og gubben, ikke noe ekstra.

Korøvelse i kveld, besøke hesten min som jeg har satt ut på for i morgen, jentekveld i morgen kveld og disney on ice på søndag [:)]

Min kjære datter fyller 3 år i dag, så her blir det bursdag hele helga! [:D]

Back
Topp