Da jenter - da skal vi kose oss!!!

KathMor

Forumet er livet
HEPP HEPP! [:D]

FOR DET FØRSTE - FOR EN VAKKER DAG I DAG!!. En kan jo sprette rundt som en liten "kjempe gla kristen" av mindre vettu - nyyyydelig og man blir i så godt humøøøøør [:D]

Emma er levert i barnehagen, mor her har vært på butikken å kjøpt cola!!!!!! + masse deilig til en god og sunn salat (James er på slankis hahaha) og jeg skal være så flink å ha god mat klar når han kommer [:D] For James kommer hjem i dag jippi jippi jaaaa! Han er på flyet nå, tenker han valser inn døre om 3 timer ish [:)]

SÅ nå skal jeg ha en Go Morgen yoghurt og en boksecola, mens jeg setter på The Boss skikkelig høyt og lader opp til å svinge vaskestaven og støvkluten. Må shine litt opp, så han ikke tror jeg bare sitter på rævva dagen lang å hekler, ser på Dr Phil og drikker Cola.. [:-][8|][8D].. Men koser meg med vasking jeg! Må kanskje shine trynet ltit også - fant ut jeg ikke har sminka meg på 2 uker nå - se om jeg kan tørke støv av gamle kunstner [8D]

HVA SKAL DERE FLOTTE JENTER KOSE DERE MED I DAG?

Ååååå, kjenner jeg er litt misunnelig på den følelsen av at mannen kommer hjem etter å ha vært borte
Koooos deg masse med vaskekost og støvklut og vals deg gjerne over til Sandaker for en runde med kluten her også[;)] I'll be waiting[:)]

Nå blir det vel lite BV og sosialt fra deg de neste dagene, men det er lov og fullt forståelig. Kos deg sammen med fine familien

See you when I see you[;)]

I dag skal vi ha kylling fileet som kryddres masse, så alfaalfaspirer (haha, alt for melka vett[8D]), så har jeg trippelsalat, ruccola, agurk, POKKER glemte cherry tomater, jaja.. Så krutonger, fader glemte vel det og... Tynn salat detta [&:]... SÅ balsamico dressing på toppen *elsk*... ler mere.... skulle ha avocdado, glemt det og... Jadda, da får James shoppe på veien hjem [8D]

Koselig å få besøk av venninner hjemme da! Blir så mye farting i permisjonstiden, så er deilig å ha sånne slappe av dager hjemme og [:)]

Må kose deg MASSE!!![:D]

Her er Celine lever, og jeg sitter med sjokolade, og pepsi max[8|]
Synes litt synd på meg selv, etter å ha kranglet med mamma til 2 i natt[&o]
Skal trene etterpå da, det må jeg, hvis ikke sovner jeg[8D]

åå nå ble jeg så GLAD av å lese det innlegget ditt! Sitter og smiler stort her nå..hehe!
Kos deg masse med mannen og jentene dine. Og snart er det jo fest og morro for deg også.
Gleder meg til å møte resten av jentene jeg nå på jordbærpikene. Fin dag, hurra hurra!

Nå våkna lillebille da tyyypisk, skal i teorien sove 1 1/2 time til.. fanden ta de derre gravemaskinene, bårker noe inni nattegampen [:@][:'(] Skjønner ikke resten av verden at de må innrette seg oss og lillebille sin soving?????? [8D]

Kos dere masse på jordbærepikene! Blir nok så kosleig som alltid det [:)]

Skal nok få snikt meg til noen runder på BV gitt, men må skjerpe meg også - kanke sitte i hver sin ende av soffan, en med iphone og en med mac, hver eneste kveld... meeeeen kanskje ett par [;)][8D]

En goood klem til bekki, fy så tungt å ha sånn mamma da.... [:o]

Hahaha der naila du det gitt [8D] Jeg skriver ned de jeg tenker og jeg er så ivrig vettu, derfor driver jeg ofte med VM i skriveleifer [8D]

Nå jar jeg tatt på noe tøy og støvsugd, nå skal jeg bare sveie over med moppen så det lukter litt Krystal grønnsåpe her inne *elsk*

Ohhh der sa du det, iskaffe hørtes godt ut! Liker ikke kaffe, men iskaffe er NAMMENAMMA NAMME [:D][:D]

Blir ikke noe rengjøring før i morgen på meg, og i dag skal vi på barseltreff!
Blir godt å møte andre med små barn <3

Jeg føler det er sol der du er kathmor!! Du kvittrer [:D]

Jeg jeg må innrømmer jeg flyr rundt her som en himla fornøyd liten gul kanarifugl eller noe sånt [8D] Men man kan jo ikke IKKE være blid, er KNALL blått ute, og med så mye vinduer i leiligheta mi er det så lyst, deilig å varmt her inne [:D] Og ja, så kommer jo james hjem også ja [8D]

Back
Topp