Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte denne sist, og kommer til å kjøpe den igjen! Kjempe forbøyd.Vis vedlegget 155596
Har kjøpt denne
Vis vedlegget 155596
Har kjøpt denne
Til storesøster kjøpte jeg ei sånn bok som er i ringpermformat. Synes den er så fin for jeg kan sette inn ekstra ark for å få flere bilder inni. Noe jeg forsåvidt har gjort.
Kjøpte den på Notabene i 2012, håper jeg finner lik til lillebror.
Har denne til storesøster å, er så fornøyd plass til masse i denKjøpte denne sist, og kommer til å kjøpe den igjen! Kjempe forbøyd.
Er ark med "lommer" i den så det er plass til litt forskjellig og masse blanke ark til å ha bilder å sånt på har denne til storesøster også og er så fornøydMå sta å sjekke ut denne tror jeg
Er ark med "lommer" i den så det er plass til litt forskjellig og masse blanke ark til å ha bilder å sånt på har denne til storesøster også og er så fornøyd
Jepp, mange ferdig utfylte sider, og så kan man sette inn egne sider også.
Synes utførelsen inni også er veldig fin!
Vis vedlegget 155649
Vis vedlegget 155651
Denne har vi også kjøpt. Synes den var så koselig inni. Ikke like kjedelig som mange andre. Og at det også var fokus på foreldrene og ikke bare babyen og vitale mål.Vi hadde mer slik babybok til vår første.
"Boken om meg". Syns den var så morsom
http://fillandtell.com/no/produkt/den-beste-boken-om-meg/
Denne har vi også kjøpt. Synes den var så koselig inni. Ikke like kjedelig som mange andre. Og at det også var fokus på foreldrene og ikke bare babyen og vitale mål.
Vis vedlegget 155596
Har kjøpt denne
Fins den i gul å? har bare sett rosa og blåDen har vi å i lys gul da vi ikke vet kjønnet den er kjempe søt
Ja kjøpte den I gul på ark bokhandel tror jeg det varFins den i gul å? har bare sett rosa og blå
Sniker fra mars Denne boka har jeg selv å ønsker den så gjerne til babyen min selv Hvor kjøpe du den hen? Har lett overalt på nettet men finner den ikke noen plass :-(Jepp, mange ferdig utfylte sider, og så kan man sette inn egne sider også.
Synes utførelsen inni også er veldig fin!
Vis vedlegget 155649
Vis vedlegget 155651