Da jeg var liten bok

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Noen som anbefaler/har kjøpt en fin sånn bok ? Jeg er ikke noe særlig kreativ, så å lage selv er ikke aktuelt, så vil gjerne kjøpe en sånn vi kan ha å skrive i :)

Til storesøster kjøpte jeg ei sånn bok som er i ringpermformat. Synes den er så fin for jeg kan sette inn ekstra ark for å få flere bilder inni. Noe jeg forsåvidt har gjort.

Kjøpte den på Notabene i 2012, håper jeg finner lik til lillebror. :)

finner ingen jeg liker jeg, syns de er så rare mange av de som er nå :( har lett i de fleste bokhandlene rundt her, men er de samme de fleste plassene. Til storebror har jeg en ole brumm bok jeg kjøpte selv, og en jeg fikk av ei tante. Skulle gjerne tenkt meg å hatt samme til lillemor og, men det er vist ikke bare bare :/

Til storesøster kjøpte jeg ei sånn bok som er i ringpermformat. Synes den er så fin for jeg kan sette inn ekstra ark for å få flere bilder inni. Noe jeg forsåvidt har gjort.

Kjøpte den på Notabene i 2012, håper jeg finner lik til lillebror. :)

Hadde den ferdig utfylte sider eller hva jeg skal kalle det ? :)

Hadde den ferdig utfylte sider eller hva jeg skal kalle det ? :)
Jepp, mange ferdig utfylte sider, og så kan man sette inn egne sider også. :)
Synes utførelsen inni også er veldig fin!

ImageUploadedByBV Forum1452538707.090662.jpg

ImageUploadedByBV Forum1452538727.988593.jpg

Denne har vi også kjøpt. Synes den var så koselig inni. Ikke like kjedelig som mange andre. Og at det også var fokus på foreldrene og ikke bare babyen og vitale mål.

Denne har vi til storebror:) kjøper nok den samme nå. Liker at den ikke er så sukkersøt og at det er litt humor i den:)

Jeg kjøpte denne på Ark. Er veldig fornøyd. Bare å fylle ut og sette inn bilder. Mange gøye sider med familietre, min barnevogn, priser/moter da jeg ble født, osv, osv. Er fra fødsel til 5 år. Anbefales!:) ImageUploadedByBV Forum1453322778.721952.jpg

Back
Topp