Da jeg våknet...

småtrollene

Elsker forumet
i morrest så var jeg ikke kvalm!! :D Første gang på 6 uker! Så jeg har vasket hele lofte, vasket og brettet klær, å enda har jeg mer energi. Håper det varer, og at kvalmen er begynt å trekke seg tilbake :)

Åååå hvor missunnelig jeg ble ;) Her har jeg nettopp hatt ett sammenbrudd med tårer å alt pga denne hersens elendige formen....

ÅÅÅÅhhh kom hit når du er ferdig da ;)

Kjenner og at jeg ble veldig misunnelig nå :) her orker jeg ingenting, vært sengeliggende mer eller mindre siden fredag pga elendig form. Skulle ha bytta på senga, vaska en haug med kær... Men orker liksom ingenting :(

Jeg kan spre litt energi via nette ;) Men har jo ingen garanti på hvordan morgen dagen blir da :)
Uff, ja jeg har hatt tårer og alt, til å med ropt på mamma :P Jeg syns så synd i dem som går rundt i hele 9 mnd slik!!
Håper dere alle blir friske og raske snart :)

Jeg var heller ikke kvalm i mårres å jublet!:) Men nå er jeg kvalm igjen:P Det eneste som har fungert mot kvalmen her er å aldri bli sulten= spiser hele tiden! Blir fortsatt kvalm, men da unngår jeg å kasteopp værtfall ;)

Åh, heldige deg! Har akkurat hatt et sammenbrudd med tårer her.. er såå sliten av kvalmen og oppkastet! Har måttet krype til korset og vært hos legen i dag.. hun anbefalte postafen. Har vært og kjøpt meg, men sitter her med pakka i hånda og vet ikke helt om jeg tørr å ta dem...

Åh, heldige deg! Har akkurat hatt et sammenbrudd med tårer her.. er såå sliten av kvalmen og oppkastet! Har måttet krype til korset og vært hos legen i dag.. hun anbefalte postafen. Har vært og kjøpt meg, men sitter her med pakka i hånda og vet ikke helt om jeg tørr å ta dem...

Jeg å har postafen liggende her etter en natt med null søvn å hundre ganger opp for å kaste opp... Har tatt en tablett og det hjalp vel noe, men kjenner meg veldig trøtt i hodet av den... Og nå er jeg kvalm igjen... Ikke alle den funker på :/

Heldiggrisen!
Da noterer jeg ned 10 uker og 1 dag, og regner med at når jeg kommer dit kommer energien tilbake :P
Har bare vært "uggen" ei ukes tid så egentlig har jeg vel ikke lov til å klage... Men sist var det ikke så ille i det heletatt, bare et par dager uke 8-9 :/ I dont like it :P

Så bra!! Er det ikke deilig?
Jeg har begynt å fungere sånn passe på dagtid, men er grusom kvalm og mye hodepine på kvelden og natta, blæh! Gleder meg villt til det går over!

Så bra du føler deg mye bedre!!:) ingenting er bedre enn det, er også blitt kvitt kvalmen. Veldig deilig og fint å kunne spise og kose seg med mat igjen. Eller vaske å stå på som du gjør:) flink!

Back
Topp