PlasticApple©
Forumet er livet
Jeg hadde vært hos legen onsdag 15/3 fordi jeg var så dårlig. Legen ville ha meg tilbake på fredagen fordi der var eggehvite i urinen. På fredagen da jeg kom til legen var jeg enda mer dårlig, spydde, hadde feber og hodeverk. Fikk beskjed av legen at hvis jeg ble verre så måtte jeg opp på legevakten. Så kom lørdagen, hadde ikke matlyst eller noe.. bare låg på sofaen og sov. Natt til søndag var helt jæ***. Var så dårlig å hadde skikkelig magesmerter så jeg klarte ikke å reise meg fra senga, ropte på samboeren min for å få ei bøtte.. men klarte heller å spy ut gulvet på soverommet. Sto opp å la meg på sofaen. Så ringte jeg mamma å hun sa at det kunne være rier, men jeg visste jo ikke hvordan de skulle være så jeg ringte føden på SUS, fikk beskjed om å komme opp med engang. Da vi kom der ble det først tatt ctg for å høre hjertelyden til Isabell. Jeg hadde små rier å hjertelyden var litt ujevn. Jeg klaget over at jeg hadde så vondt i øverste del av magen, så de tok ultralyd. Da sa hun ene jordmora det at de andre jm som var der måtte få tak i legen med engang!! Jeg ble jo livredd! Da han kom inn å såg på UL så sa de det at morkaken hadde begynt å løsne. Men så gikk smertene helt vekk. Jm sjekket åpning men hun fikk såvidt 2 fingrer inn, så det var ikke noe modning. Da jeg reiste meg opp kjente jeg bare en 'foss' mellom beina å sprang på do, der va der bare blod. Ble lagt inn på ett rom på fødeavdelingen også ble det tatt ctg igjen. Men da hadde hjertelyden blitt veldig svak og jeg ble trillet til oprasjonssalen i all hast! Da jeg kom inn der fant de ikke blodårene mine, tror det var 4 stk som sto å stakk meg med nåler rundt øver alt! Jeg var så utrolig redd! Men da de fant de så ble jeg lagt i narkose.
Tror jeg våknet igjen en time etter operasjonen. Va så sinnsykt kvalm å har hørt av samboeren min og de andre som var der at jeg hadde oppført meg veldig rart.. Husker ingenting av det jeg da men.. [8D]
Jeg hadde mye marreritt på nettene mens jeg låg på sykehuset! Off en helt jævlig opplevelse. Men snakket med jm om operasjonen og sånn.
Men ei nydelig jente fikk vi [:D]
Tror jeg våknet igjen en time etter operasjonen. Va så sinnsykt kvalm å har hørt av samboeren min og de andre som var der at jeg hadde oppført meg veldig rart.. Husker ingenting av det jeg da men.. [8D]
Jeg hadde mye marreritt på nettene mens jeg låg på sykehuset! Off en helt jævlig opplevelse. Men snakket med jm om operasjonen og sånn.
Men ei nydelig jente fikk vi [:D]