Da hopper jeg også inn hit!

Sia

Forelsket i forumet
Hei!

Fikk den beste starten på fredagen og helgen som jeg bare kunne fått! Fikk en svaak positiv test på morgenurin, så en liiiitt sterkere like etter, også klarte jeg ikke vente med den digitale heller, og der står det Gravid 1-2[emoji7]

Brukte 3 mnd på klaff, og termin ca 25.05.18

IMG_2615.JPGIMG_2620.JPG

Såå fantastisk å se den digitale der. Jeg blir jo rørt nesten selv om jeg ikke kjenner deg [emoji1]
Gratulerer igjen[emoji178] kjekt vi kom på samme terminforum[emoji3]

• Liker
Reactions: Sia
Såå fantastisk å se den digitale der. Jeg blir jo rørt nesten selv om jeg ikke kjenner deg [emoji1]
Gratulerer igjen[emoji178] kjekt vi kom på samme terminforum[emoji3]

Åå tusen takk! Du er så snill du![emoji173]️ Glad på dine vegne også, og glad vi kom i samme termingruppe ja[emoji2][emoji1360]

Gratulerer :D

• Liker
Fantastisk!! [emoji7] Gratulerer! Da har vi termin ca samtidig, jeg regnet ut til ca 26 mai!

• Liker
Wæææææ herreguud!!!!!! :D:D:D:D:smiley-bounce016
Du er GRAVID! Hurra! Gratulerer så mye og velkommen til oss. Kjempebra at vi havnet i samme termingruppe:Heartred:Heartred

• Liker
Du har en så koselig tid i møte! Ønsker deg all lykke til å ikke minst gratulerer så mye! ♡

Fantastisk!! [emoji7] Gratulerer! Da har vi termin ca samtidig, jeg regnet ut til ca 26 mai!

Wæææææ herreguud!!!!!! :D:D:D:D:smiley-bounce016
Du er GRAVID! Hurra! Gratulerer så mye og velkommen til oss. Kjempebra at vi havnet i samme termingruppe:Heartred:Heartred

Tusen tusen takk, snille dere!!![emoji2][emoji173]️

Gratulerer [emoji4]

• Liker
Back
Topp