• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da hopper jeg inn hit!

kailin

Glad i forumet
Heisann. 

da fikk jeg positiv gr.test nr 4 i dag, med CB digital ! uten tvil gravid, men dog ikke langt på veg. sto 1-2 på testen. mens på BV så er jeg 3+5 i dag. Termin den 20 ut i fra bv :)
Helt utrolig og fantastisk følelse å endelig være gravid, for første gang i hele mitt liv! Helt syyykt merkelig og spennende på en og samme gang! Jeg er super glad, men også veeeldig nervøs, siden jeg har spottet i en uke. Livredd for SA ! Håper den klorer seg fast.

men spørsmål; når bør jeg kontakte lege?.. skal jeg vente med det til jeg blir minimun 6 uker på veg? eller.. 8?... hva mener dere, i forhold til erfaringer etc ?

ha en fin kveld!

hei hei Gratulerer så mye med spiren. Håper den klorer seg fast ja...

Er ikke nødvendig å gå til fastlegen før du er mellom 8-12 uker som førstegangs. Hvis du klarer vente så lenge selv Jeg skal ikke før uke 9 eller 10..

Gartulerer med spire!

Jeg sier meg enig med Miramarmora; mellom uke 8 og 12

Tusen takk dere!

okei, ja det var det jeg leste rundt omkring her og der.. så tålmodighet har jeg forsåvidt.. men, med andre ord så jeg trenger ikke kontakte lege før jeg er rundt 8 uker da :)

kailin skrev:
Tusen takk dere!

okei, ja det var det jeg leste rundt omkring her og der.. så tålmodighet har jeg forsåvidt.. men, med andre ord så jeg trenger ikke kontakte lege før jeg er rundt 8 uker da :)

Nope Men selvsagt tar du kontakt hvis d er noe du lurer på som legen kan hjelpe deg med

Gratulere me spire i magen Æ ska ha første legekontroll når æ e ca 11 uka  

Gratulere! Min lege vil i utgangspunktet ha gravide inn på førstekontroll når de nærmer seg 12 uker. Jeg tenkte å gå en plass mellom 9-11 uker :)

tusen takk!!:D

ønskergullnr2: 
aha.. ok. ja jeg vet ikke hva legen min vil. i og med at jeg har hatt høyt blodtrykk siste 2 årene, uten medisiner. bare til kontroll. så kan det vær at han ønsker meg inn tidlig? hm.. føler meg helt grønn på dette her. merkelig alt man må lære seg .. hehe!

Back
Topp