da har

camillajenta86

Gift med forumet
kvalmen kommet for fult her også[:'(]
må spise OFTE og helst ikke gjør noen ting.
i alle fall ikke stresse!
off får så vondt av mathias som har en mamma som ikke orker noen ting.
men er selvfølgelig vert det, men spydd mere enn sist svangerskap. kvalmen er også mye verre enn sist svangerskap.
men for bare ta en dag om gangen[:)]
åssen er formen deres nå da jenter?

Velkommen i klubben [;)]

ORIGINAL: cc88

Velkommen i klubben [;)]

hehe ja[:D]

ja velkommen i klubben sier jeg også hehe.
er veldig kvalm selv. og hvis det går for lenge mellom hver gang jeg spiser så kommer kvalmen innen 2 minutter! den kommer også hvis det er noen ekle lukter rundt omkring.
har kastet opp en del ganger hittil, så håper det snart gir seg!!

Jeg hadde en skikkelig kule i går. Første gang jeg spydde da, så jeg slapp ikke unna jeg heller. Har spist litt loff, og jeg syntes det hjalp meg litt[;)]

hehe ja vi for bare tenke på det utrolige som vi går igjennom dette for[:D]
var kvalm ganske lenge sist sv.skap, så spennende å se hvor lenge det varer denne gangen[:)]

Nei jeg har ingen antydning til kvalme i det hele tatt. Kanskje det kommer? Hvor langt er du på vei nå?
Var "heldig" med mine forrige svangerskap og. Var ikke dårlig en dag.

er 6+5[:)]
kvalmen meldte seg for fullt sist uke.
kan jo hende du slipper kvalmen, er jo ikke alle som får den[;)]

Jeg føler meg skikkelig ufin her jeg sitter, og eneste symptomet jeg har er at jeg er veldig trøtt og krampe i høyre lår. Så jeg kan vel egentlig ikke klage! [:D]
Syns kjempe synd på dere som er kvalme alle sammen,lykke til, og håper dere får i dere nok næring:)

ORIGINAL: Momaikokenon

jeg er endelig kvalme-fri!!!!!

åh så deilig![:)]
hvor lenge gikk du kvalm da? 

Huff, jeg er kvalm omtrent hele tiden, mye mer enn sist jeg var gravid. Føler det blir verre når jeg er trøtt, noe jeg har vært mye i det siste. Hjelper ikke akkurat at mannen er på guttetur heller, mens jeg og snuppa er alene hjemme (og starter dagene før 06..) Men kaster ikke opp da, heldigvis.   

Føler med alle som er kvalme [&o] Selv har jeg sluppet unna, ennå iallfall [;)]

Back
Topp