Da har vi

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
kommet hjem fra Østersund:-)
Det var en kjempeflott tur, skulle gjerne vært ei natt til hehe.
Gikk kjempefint med Anette også, hun sov like godt på hotell som hjemme og synes det var gøy på restaurant:-)
Men hun var litt gretten og sur når vi kom hjem, så tror vi må være rolige hjemme et par dager.

Så koselig og høre dere har hatt en fin tur:) Og kjempeflott hu likte seg på Hotell og sov greit:)

så flott at dere har hatt det bra! :) Har ikke turt å bo på hotell med snuppa enda, er så redd for at hun ikke får fred til å sove og vi må sitte med lyset av og være stille kl 20 :p :oops: ;)

Hehe det ble ikke noe rangling nei, alle i seng innen klokka ti:-)

hahha, ja da skjønner jeg at det går an ;)
Vi driver og vurderer ferie til sommeren, og har kommet fram til at vi enten må leie leilighet eller hytte slik at man kan få litt alenetid på kvelden ;)

hahha, ja da skjønner jeg at det går an ;)
Vi driver og vurderer ferie til sommeren, og har kommet fram til at vi enten må leie leilighet eller hytte slik at man kan få litt alenetid på kvelden ;)

Det kan være lurt ja:-)
Vi har bestilt sydentur til starten av mai, satser på å kunne sitte en del på balkongen etter leggetid:-)

Det kan være lurt ja:)
Vi har bestilt sydentur til starten av mai, satser på å kunne sitte en del på balkongen etter leggetid:)
åh, det hørtes herlig ut! Hvor skal dere reise?
Vi hadde skikkelig lyst på sydentur på våren, men blir nok ikke penger til det. Da må mannen jobbe så mye overtid i vinter at jeg blir alenemor i perioder, er liksom ikke verdt det :p ;) Er så innmari dyrt å reise fra Tromsø, og å reise via oslo orker vi ikke med baby o_O

åh, det hørtes herlig ut! Hvor skal dere reise?
Vi hadde skikkelig lyst på sydentur på våren, men blir nok ikke penger til det. Da må mannen jobbe så mye overtid i vinter at jeg blir alenemor i perioder, er liksom ikke verdt det :p ;) Er så innmari dyrt å reise fra Tromsø, og å reise via oslo orker vi ikke med baby o_O

Vi skal til gran canaria, vi skulle egentlig reise fra tr.heim, meeen det var ikke mange nok med på flyet så vi må reise fra Oslo, det blir litt pes. Men kan lissom ikke droppe det heller synes jeg, det får stå sin prøve.
Vi skal ligge på dette hotellet http://www.apollo.no/reiser/europa/...as/hotell/lopesan-baobab-resort---sommer-2013, ett vennepar var der før jul og testet det ut, skal vist være kjempeflott å ta med seg små barn dit:-)

Skjønner det ikke blir verd det da ja, men det blir da flere turer og da er de større også:-) Vi har vært på storbyferier de siste årene, gleder meg til å endelig få litt sol, men det blir vel ikke så mye soling med baby antar jeg, vi får prøve å bli brun på skift hehe;)

Vi skal til gran canaria, vi skulle egentlig reise fra tr.heim, meeen det var ikke mange nok med på flyet så vi må reise fra Oslo, det blir litt pes. Men kan lissom ikke droppe det heller synes jeg, det får stå sin prøve.
Vi skal ligge på dette hotellet http://www.apollo.no/reiser/europa/...as/hotell/lopesan-baobab-resort---sommer-2013, ett vennepar var der før jul og testet det ut, skal vist være kjempeflott å ta med seg små barn dit:)

Skjønner det ikke blir verd det da ja, men det blir da flere turer og da er de større også:) Vi har vært på storbyferier de siste årene, gleder meg til å endelig få litt sol, men det blir vel ikke så mye soling med baby antar jeg, vi får prøve å bli brun på skift hehe;)
åh, det så jo bare helt himmelsk ut! *sukk* Ikke så dyrt heller for ei uke synes jeg! :) Dere får det sikkert helt fantastisk! Må dere overnatte i oslo eller? Ulempen med å reise via oslo fra tromsø er at man ofte må ha ei overnatting på gardermoen, og da blir det jo fort noen tusen ekstra! :confused:

åh, det så jo bare helt himmelsk ut! *sukk* Ikke så dyrt heller for ei uke synes jeg! :) Dere får det sikkert helt fantastisk! Må dere overnatte i oslo eller? Ulempen med å reise via oslo fra tromsø er at man ofte må ha ei overnatting på gardermoen, og da blir det jo fort noen tusen ekstra! :confused:

Synes det var en helt grei pris ja:-) Vi kommer til å overnatte ja, men vi fikk det dekt via apollo siden de tok vekk avgangen fra Trondheim, og vi hadde jo bokket turen derfra og alt.
Men avgangen fra oslo er 7.30 da, det er myyyyye tidligere enn hun er vant til å stå opp, håper det ikke blir noe kluss med rytmen hennes, men er jo bare to reisedøgn det blir slik, dit og hjem igjen, skal vel litt mere til?

Synes det var en helt grei pris ja:) Vi kommer til å overnatte ja, men vi fikk det dekt via apollo siden de tok vekk avgangen fra Trondheim, og vi hadde jo bokket turen derfra og alt.
Men avgangen fra oslo er 7.30 da, det er myyyyye tidligere enn hun er vant til å stå opp, håper det ikke blir noe kluss med rytmen hennes, men er jo bare to reisedøgn det blir slik, dit og hjem igjen, skal vel litt mere til?
Ja herlighet, vi har reist tidlig om morran flere ganger. Er ikke verre enn at man står opp og steller seg selv, vekker babyen, steller og mater og drar avsted. Hermine har som regel sovna igjen på sofaen, i bilen, på flyet etc og tatt igjen de timene hun blei vekt for tidlig ;) Har aldri vært noe problem her iallfall! Og det er jo lenge til mai, kan jo hende hun er blitt skikkelig morrafugl til den tid da :p ;)

Ja herlighet, vi har reist tidlig om morran flere ganger. Er ikke verre enn at man står opp og steller seg selv, vekker babyen, steller og mater og drar avsted. Hermine har som regel sovna igjen på sofaen, i bilen, på flyet etc og tatt igjen de timene hun blei vekt for tidlig ;) Har aldri vært noe problem her iallfall! Og det er jo lenge til mai, kan jo hende hun er blitt skikkelig morrafugl til den tid da :p ;)

Godt å høre, slapper litt mer av nå:-)
Hehe det kan vel godt hende hun har forandret seg innen da ja;):p
Krysser fingrene for at det skjer etter min permisjon er over, så det er pappan som må opp hehe.

Godt å høre, slapper litt mer av nå:)
Hehe det kan vel godt hende hun har forandret seg innen da ja;):p
Krysser fingrene for at det skjer etter min permisjon er over, så det er pappan som må opp hehe.
haha, ja håper litt på det samme her! Synes 07 er aaaaltfor tidlig bare det jeg :p

haha, ja håper litt på det samme her! Synes 07 er aaaaltfor tidlig bare det jeg :p

Huff ja, kommer til å bli et sjokk å begynne på jobb igjen.
På den tidligste vakta må jeg opp klokka fem:p

Huff ja, kommer til å bli et sjokk å begynne på jobb igjen.
På den tidligste vakta må jeg opp klokka fem:p
what??? jobber ikke du i barnehage? Nårtid åpner den da? :p Jeg må stå opp 06.30 på det tidligste, men må jo rekke og amme/pumpe før jobb så må nok stå opp kl 06 fra sommeren av :eek:

what??? jobber ikke du i barnehage? Nårtid åpner den da? :p Jeg må stå opp 06.30 på det tidligste, men må jo rekke og amme/pumpe før jobb så må nok stå opp kl 06 fra sommeren av :eek:

Jopp, men vi har utvidet åpningstid, så den åpner halv sju om morningen.
Så har jeg desverre ikke førerkort så jeg må ta bussen:eek:

Her i huset ringer vekkingen kl.5:30. Jeg trenger to timer om morgenen for å ordne meg selv og barna, spise frokost, pakke til alle, og komme oss ut døren om morgenen. Pleier å følge storebror til skolen. Litt mer ro med bare en liten ;)

Back
Topp