da har vi vert på sus med imre!

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
og fådd med oss resepter på losac. de kunne ikke stadfeste at han har stille reflux helt garantert,men de går ut fra det ,akkurat som med melkeallergien.. så da er det tabletter,skrekk og gru,ikke flytendes.. ja,ja.. :) så inn til kontroll om ca 8-10 uker. :)

Men så utrolig bra å endelig få en "diagnose" selv om de ikke var 100% sikre!!!

Sikkert litt tøft også, en får liksom bekreftet at det en trodde var tilfelle faktisk ER tilfelle... Ikke alltid like lett det, men kjenner jeg deg rett så tror jeg du er lettet! [;)]

ja,megalettet!! for jeg har jo vert sikker,både på det og melkeallergien
ORIGINAL: Kaizer

Men så utrolig bra å endelig få en "diagnose" selv om de ikke var 100% sikre!!!

Sikkert litt tøft også, en får liksom bekreftet at det en trodde var tilfelle faktisk ER tilfelle... Ikke alltid like lett det, men kjenner jeg deg rett så tror jeg du er lettet! [;)]

så bra!!
da har dere mye mer å gå ut ifra for å gjøre ting bedre for han!!!

Får gjemme de inni kjøttkakene[;)] Men kjempebra å få en diagnose å gå utifra. Håper at medisinene funker

Eller gjemme de i scampiene [8D]

Men HURRAAAAA for at det endelig skjer noe [:)][:)][:)]

Så deilig å få noe å jobbe ut i fra [:D] Håper det går greit med pillene da [:-][8D]

Åssen symptomer har han? Jeg har tenkt i de baner med Odin også... Deilig å få orden på det om det er noe galt da!

Godt å endelig få litt svar!!!
Håper tablettgiingen går så det suser og at dere får en ny gutt hjemme!![:D]

Bare ett lite tips med losec... ta å løs de opp i litt eplejuice å gi de fra sprøyte... det fikk vi beskjed om å gjøre med eldste mann her.. går så det suser [:D] lykke til.. og godt dere fikk en diagnose da...

ja,er en lettelse,men vi vet jo ikke garantert at det er det da... men symptomene tilsa at det med stor sans var det. symptomer som noia for å ligge på rygg,vil ikke spise,utrolig utroli(mener jeg er pga smerter i mage og spiserøret og halsbrann) om natten ligger han med bena trødd oppi magen og armene ned langs krpooen,ikke mye behagleig ser det ut til,men de metne det var hans måte å døyve evt smerter på,med å lage annet "ubehag".

Ønsker dere en superrask bedring med medisiner! Hvordan var Imre med amming/gulping?

jeg drikker jo svært lite melk,og spsier svært lite melkeprod selv,så var først når han var 6 uker og vi beg emd mme,og jo mer mme han fikk at det var spygulping flere gang til dagen..altså reflux.. men etter at vi beg med nutramigen i januar har dette roet seg ,men vi mener å høre mange ganger at han gulper for å svelge det igjen,altså stille reflux....
ORIGINAL: Aislin

Ønsker dere en superrask bedring med medisiner! Hvordan var Imre med amming/gulping?

ORIGINAL: ohBaby!

jeg drikker jo svært lite melk,og spsier svært lite melkeprod selv,så var først når han var 6 uker og vi beg emd mme,og jo mer mme han fikk at det var spygulping flere gang til dagen..altså reflux.. men etter at vi beg med nutramigen i januar har dette roet seg ,men vi mener å høre mange ganger at han gulper for å svelge det igjen,altså stille reflux....

Skjønner... Aldri hørt om stille refluks... Bra dere endelig har fått medisiner da, for da har han vel bortimot alle tegn som finnes på refluks... Bare dritt at det skulle ta så &%#* tid.

jeg har aldri høer om det heller,før tlf timen med midt i mellomsenteret i oslo,var nermest det første hun sa når jeg fortalte åssen han var.

Så bra å ha fått en diagnose nå. Får bare håpe den er riktig og at Imre blir mye bedre med medisinene. Krysser fingrene for at det går fint å få tablettene ned og at de funker som de skal[:)]

Back
Topp