da har vi vart hos fotografen

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
å sett på bildene vi tok av mini når hun var 6 uker, å de var så nydelige. vi handla oss et stort som vi skal ha i stua å 2 små. å si vi handla for over 5000 fikk vi med cd-plata me alle bildene på gratis(koster egentligt 4000) så nå går jeg bare å klør i fingra etter å få bildene hjem å opp på veggen. handla et bilde til mor å far å et til mora og faren til sambo og. nå skal jeg bestille ny time å ta 1 års bilder av hun også[:D][:D][:D][:D]

fikk dere de ikke før nå? eller handlet dere ikke før nå?

[:)]

ORIGINAL: Lehne

fikk dere de ikke før nå?
eller handlet dere ikke før nå?

lurte jeg på også...

å så morro [:D] jeg var å så på bilder av lillegutt på fredag som vi tok for 14 dager siden. vi fikk med cd i prisen vi[:D]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

ORIGINAL: Lehne

fikk dere de ikke før nå?
eller handlet dere ikke før nå?

lurte jeg på også...

de va ferdige for lenge si, men farmor døa den dagen me sko så då utgikk d, så har eg glemt d litt av.

ORIGINAL: lillevennn

å så morro [:D] jeg var å så på bilder av lillegutt på fredag som vi tok for 14 dager siden. vi fikk med cd i prisen vi[:D]

kor dåkk har tatt bildene???
me fekk gratis fotografering å 1 gratis bilde. men de anfre me sko ha va svin dyre, neste 6000 for d stora å 1000 for de 3 andre, så va fader meg godt at me fekk cd plata gratis for d blei søren meg dyrt nok

Back
Topp