Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ihvertfall ut som om terminen blir rundt derGratulerer så mye. Blir det nyttårsbarnet?![]()
Gratulerer så mye med gutten i magen!![]()
Gratulerer!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye![]()
TakkSå gøyBlir så utålmodig når så mange allerede har vært på oul! Så herlig altså
![]()
Så godt å høre at alt var fint med den lille gutten deres
To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14![]()
Gratulerer!![]()
TakkGratulerer![]()
sendt fra mobilen via BV-appen
Åja! Skjønner jeg godt, denne ventetiden er til å bli sprø av - spesielt når jeg har termin på slutten av måneden og "alle" andre i gruppa er 3 uker foranTakkvar ikke på oul, har ikke time før 19august og det syntes jeg var så sinnsykt lenge til så det ble en privat time nå
absolutt verdt pengene!
Venter et nissetroll i slutten av desember
![]()
Off, ja, vi her termin 30 desember så vet akkurat hvordan du har det, hehe! Litt kjedelig når de andre begynner å telle ned til halvveis mens jeg akkurat syntes jeg har rundet 12 uker, hehe. Men sånn er det bareÅja! Skjønner jeg godt, denne ventetiden er til å bli sprø av - spesielt når jeg har termin på slutten av måneden og "alle" andre i gruppa er 3 uker foran![]()
Ja, i svangerskapet er en mnd forskjell på terminen VELDIG lengeOff, ja, vi her termin 30 desember så vet akkurat hvordan du har det, hehe! Litt kjedelig når de andre begynner å telle ned til halvveis mens jeg akkurat syntes jeg har rundet 12 uker, hehe. Men sånn er det barenår har du termin?
Venter et nissetroll i slutten av desember
![]()
Gratulerer, så stas![]()
TakkGratulerer så masse![]()
1mnd er jo en liten evighet! Derfor er det litt greit å snike litt på januarJa, i svangerskapet er en mnd forskjell på terminen VELDIG lengeMens-termin er 23 des, OUL om 2 uker. Spent på hva terminen blir da. Ei stund igjen til halvveis enda
![]()