Da har vi vært på ultralyd

lille13

Flørter med forumet
Ble satt tilbake enda mer :smiley-angry003og er egentlig bare veldig forvirra! for nå har jeg mens-termin : 24.juli, blødning-termin: 4.august, tidlig ul-termin: 19.august og Oul-termin: 22.august. Er selvfølgelig ul-terminen vi må forholde oss til,men det er et sprik på 1 mnd da mellom mens og ul,noe også hun som tok ultralyden satte spm-tegn ved..men men...
Samma kan det være,vi venter iallefall en veldig aktiv liten gutt ! :flower Og vi gleder oss kjempemye!
Har tre storesøsken som ble veldig fornøyd med dette... :)

Men et spm til alle: har noen av dere opplevd at di ikke finner magesekken på ultralyden?

Gratulerer med gutten :)
Fulgte ikke helt med på alt de snakka om på på oul, men hørte ikke at de nevnte noe om magesekk..de sa bare at det var en frisk og fin gutt. Hadde det vært noe så ville de vel sagt noe om det tror jeg :)

Gratulerer med gutten :)
Fulgte ikke helt med på alt de snakka om på på oul, men hørte ikke at de nevnte noe om magesekk..de sa bare at det var en frisk og fin gutt. Hadde det vært noe så ville de vel sagt noe om det tror jeg :)

Tusen takk! :)
Okei :) her fant hun ikke magesekken,så vi må tilbake til kontroll om 2 uker ca. Kunne være at den nettopp hadde tømt den,men for å være sikker så ville di sjekke igjen.
Men måtte jo selvfølgelig google dette da vi kom hjem, å på en måte "forberede" meg på hva som kan sje OM den ikke har magesekk :)
Så lurte bare på om noen andre har opplevd det,og eventuelt hva slags info di har fått da.. :)

Gratulerer med prinsen! :)
Rart at det var så stort sprik mellom mens-termin og ul-termin da :confused:

Når var første dag i siste mens?

Gratulere med en liten gutt i magen ;) her så vi mageseken klart og tydelig. Men får du ekstra kontroll siden de ikke fant den da?

Gratulerer med en liten gutt i magen :)

Gratulere med en liten aktiv PRINS i magen <3 <3 <3

Har ingen anelse om hva som skjer ang magesekken....håper alt er i fineste orden på neste ul! <3

Da eg gikk gravid med lilleputt før 2 år sia,fikk vi samme beskjeden om at de ikke fant magesekken,men da vi kom inn tel spesialist etter. 4-5 uke va alt fint.:-) da sa han spesialisten at det va ikkje så uvanlig at de ikkje så magesekken på ordinær ultralyd.

Back
Topp