Endelig etter over 30 min på overtid fikk vi komme inn til legen[:)] Han var kjempeglad for at det endelig hadde klaffet for oss[:)] Vi snakket litt først og han fikk alle papirene jeg skulle levere til han fra St. Olavs[:)]
Så bar det opp i gyn. stolen og inn med "pinnen"... Der har vi en liten luring ja sa legen[:D][:D] Den lille Rasmus som vi kaller han var litt over 20 mm og vi fikk både se og høre hjertet
Mannen syntes det lignet en julenisse[:D][:D][:D]
Den lille Rasmus var stor for alderen og jeg ble faktisk flyttet fram en uke[:)] Så plutselig er jeg i uke 9[:D][:D][:D] Nå var det store sjanser for at dette skulle gå bra sa legen, så nå er det bare å glede seg
Det eneste legen fant var at den høyre egstokken min var alt for stor[8|] Det som kunne skje var at den kunne vri seg og da ville blodforskyningen stoppe og jeg ville få veldig smerter[8|] Da måtte jeg i så fall ringe sykeuset, så de skulle operere straks... Men legen håpte eggstokken var på vei tilbake i størrelse, så det håper jeg og[:)] De ville helst ikke operere en gravid dame som han sa[:D]
Så bar det opp i gyn. stolen og inn med "pinnen"... Der har vi en liten luring ja sa legen[:D][:D] Den lille Rasmus som vi kaller han var litt over 20 mm og vi fikk både se og høre hjertet
Mannen syntes det lignet en julenisse[:D][:D][:D] Den lille Rasmus var stor for alderen og jeg ble faktisk flyttet fram en uke[:)] Så plutselig er jeg i uke 9[:D][:D][:D] Nå var det store sjanser for at dette skulle gå bra sa legen, så nå er det bare å glede seg

Det eneste legen fant var at den høyre egstokken min var alt for stor[8|] Det som kunne skje var at den kunne vri seg og da ville blodforskyningen stoppe og jeg ville få veldig smerter[8|] Da måtte jeg i så fall ringe sykeuset, så de skulle operere straks... Men legen håpte eggstokken var på vei tilbake i størrelse, så det håper jeg og[:)] De ville helst ikke operere en gravid dame som han sa[:D]