Da har vi vært på samtale på hausken.....

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Må si jeg var veldig positivt overrasket.. Hyggelige menneske eog store og fine lokaler.. Veldig imponert.
Vi kan starte denne syklusen om vi vil, men det blir litt for knapp med tid. For det er bare 1 uke til. Neste mnd går det ikke pga jul og de er stengt. Men vi satser på januar :happy:
 
Jøss, er det så kort ventetid der? Skal også gjennomføre forsøk privat, og Hausken er et av alternativene jeg vurderer.

Så godt å høre at du ble tatt godt imot.

Hold oss gjerne oppdatert her :) og lykke til!
 
Så fint å høre at dere er i gang med planen videre :Heartred Det gjør noe med motivasjonen å ha en plan. Så får jul være jul, og så er januar rett rundt hjørnet. Ikke så alt for lenge til det:love2
 
Jepp. Hausken Lysaker.. Vi hadde egentlig time uti desember men fikk time 2 uker etter jeg kontaktet de istedet. Alt er klart. Men det økonomiske spiller litt inn og. Hadde vi hatt de kr her og nå hadde vi kjørt på..
De forklarte alt mye mer grundig.. Så lettere å skjønne.. Var ihvertfall veldig fornøyd
 

Jeg synes de var flinke. Vi hadde en grundig samtale. Jeg har jo totalt hatt 15 innsett av gode embryo og kun blitt gravid en gang. De synes at det var veldig mye . Men siden jeg ble gravid en gang og har et barn så var de optimister for at jeg kunne få et barn til. De anbefaler en kombitest av slimhinnen i livmoren. Hvor de tester for betennelse og for implantasjonsvinud. Samtidig vil de gjøre hysteroskopi for å sjekke hvordan det ser ut inni livmoren.
Jeg skal ha innsett i naturlig syklus på riksen denne syklusen. Hvis det ikke går så skal vi ta testene i desember og hysteroskopi. Det er egentlig det som blir nytt.
Ellers la de opp en plan for forsøk hvor vi egentlig ikke gjør så mye nytt enn litt andre medisiner. Problemet hos meg er at det ikke fester seg, så håper de testene kan gi noe svar.

Har du vært der ?:)
 
Jeg synes de var flinke. Vi hadde en grundig samtale. Jeg har jo totalt hatt 15 innsett av gode embryo og kun blitt gravid en gang. De synes at det var veldig mye . Men siden jeg ble gravid en gang og har et barn så var de optimister for at jeg kunne få et barn til. De anbefaler en kombitest av slimhinnen i livmoren. Hvor de tester for betennelse og for implantasjonsvinud. Samtidig vil de gjøre hysteroskopi for å sjekke hvordan det ser ut inni livmoren.
Jeg skal ha innsett i naturlig syklus på riksen denne syklusen. Hvis det ikke går så skal vi ta testene i desember og hysteroskopi. Det er egentlig det som blir nytt.
Ellers la de opp en plan for forsøk hvor vi egentlig ikke gjør så mye nytt enn litt andre medisiner. Problemet hos meg er at det ikke fester seg, så håper de testene kan gi noe svar.

Har du vært der ?:)

Jeg har ikke vært der :) Men jeg tenkte jeg skulle kontakte dem denne uken, for å få gjort flere undersøkelser. Har ikke blitt gravid enda, og jeg har hatt flere innsett.

Høres ut som en fin plan de hadde for deg :)
 
Jeg synes de var flinke. Vi hadde en grundig samtale. Jeg har jo totalt hatt 15 innsett av gode embryo og kun blitt gravid en gang. De synes at det var veldig mye . Men siden jeg ble gravid en gang og har et barn så var de optimister for at jeg kunne få et barn til. De anbefaler en kombitest av slimhinnen i livmoren. Hvor de tester for betennelse og for implantasjonsvinud. Samtidig vil de gjøre hysteroskopi for å sjekke hvordan det ser ut inni livmoren.
Jeg skal ha innsett i naturlig syklus på riksen denne syklusen. Hvis det ikke går så skal vi ta testene i desember og hysteroskopi. Det er egentlig det som blir nytt.
Ellers la de opp en plan for forsøk hvor vi egentlig ikke gjør så mye nytt enn litt andre medisiner. Problemet hos meg er at det ikke fester seg, så håper de testene kan gi noe svar.

Har du vært der ?:)
Hvordan ser Hausken på støttemedisiner, vet du?
 
De var positive til det ift min historikk. Planen de har satt opp for meg er med blodfortynnende sprøyter, hcg støtte og cyclogest.

Har du hatt mange innsett ?
Så bra at de prøver ut litt! Savner det skikkelig kjenner jeg. Måtte gnåle meg til ny medisin siste runde her for å prøve noe annet enn det som har fungert dårlig tidligere. Det kan jo bare være mine dårlige egg også, selvfølgelig, men verdt et forsøk.

Har hatt 2 innsett. Alltid bare ett som overlever til innsett. Håper på innsett til uka også!
Hva med deg?
 
De har vært positive til støttemedisin for oss også, uten at det har vært påvist et konkret behov. Har fått litt forskjellig støttemedisin.

Glad for å høre! Har snakket med et par damer de siste dagene som er veldig fornøyd med Hausken. Heller litt den veien om dette ikke går.
 
Jeg har hatt 7 innsett for søskenforsøk. 4 2 dagers og 3 blastocyster.
Måtte ha 8 innsett før jeg ble gravid med førstemann også. Og den gangen jeg ble gravid gikk jeg på.masse støttemedisin. Vet jo ikke hva som endelig gjorde at det klaffet.
Lykke til :)


QUOTE="Luremusa, post: 27184268, member: 12795"]Så bra at de prøver ut litt! Savner det skikkelig kjenner jeg. Måtte gnåle meg til ny medisin siste runde her for å prøve noe annet enn det som har fungert dårlig tidligere. Det kan jo bare være mine dårlige egg også, selvfølgelig, men verdt et forsøk.

Har hatt 2 innsett. Alltid bare ett som overlever til innsett. Håper på innsett til uka også!
Hva med deg?[/QUOTE]
 
Jeg synes de var flinke. Vi hadde en grundig samtale. Jeg har jo totalt hatt 15 innsett av gode embryo og kun blitt gravid en gang. De synes at det var veldig mye . Men siden jeg ble gravid en gang og har et barn så var de optimister for at jeg kunne få et barn til. De anbefaler en kombitest av slimhinnen i livmoren. Hvor de tester for betennelse og for implantasjonsvinud. Samtidig vil de gjøre hysteroskopi for å sjekke hvordan det ser ut inni livmoren.
Jeg skal ha innsett i naturlig syklus på riksen denne syklusen. Hvis det ikke går så skal vi ta testene i desember og hysteroskopi. Det er egentlig det som blir nytt.
Ellers la de opp en plan for forsøk hvor vi egentlig ikke gjør så mye nytt enn litt andre medisiner. Problemet hos meg er at det ikke fester seg, så håper de testene kan gi noe svar.

Har du vært der ?:)

Masse lykke til ❤
 
Back
Topp