Da har vi vært på OUL..

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Alt var perfekt med lille babyen vår. Hun brukte god tid, og sjekket alt veldig nøye. :) Magefølelsen stemte, og i magen ligger det en liten gutt.. ❤❤ :)

Ble flyttet 2 dager, så ny termin er 06.06.14! :) Nå er vi overlykkelig, og det er en liten sjanse for at jeg tar meg en heftig shoppe-runde i ettermiddag!

Åååh, gratulerer så masse med gutt i magen!! Gleder meg så utrolig masse til vi skal på OUL! Kan nesten ikke vente, er så spent på kjønnene og om alt er slik det skal :)
Hvor lenge varer en OUL? :)

Gratulerer så mye med guttebaby i magen! :D :D

Åååh, gratulerer så masse med gutt i magen!! Gleder meg så utrolig masse til vi skal på OUL! Kan nesten ikke vente, er så spent på kjønnene og om alt er slik det skal :)
Hvor lenge varer en OUL? :)
Tusen takk! :) Når har du OUL? Det stod at det tok ca 30 min, men vi var der inne i en time. Hun som hadde ultralyden var under opplæring, så de var to. Gjorde ikke meg noe å få se på babyen lenger.

Gratulerer så mye med guttebaby i magen! :D :D
Tusen takk! :D

:D Ja, helt fantastisk! ❤

Tusen takk! :) Når har du OUL? Det stod at det tok ca 30 min, men vi var der inne i en time. Hun som hadde ultralyden var under opplæring, så de var to. Gjorde ikke meg noe å få se på babyen lenger.

Tusen takk! :D

:D Ja, helt fantastisk! ❤
Vi skal den 15. så det er ikke lenge til :) Koselig å få se gullet i magen litt ekstra da! Jeg gleder meg til å handle inn klær som ikke er kjønnsnøytrale! Hehe

Alt var perfekt med lille babyen vår. Hun brukte god tid, og sjekket alt veldig nøye. :) Magefølelsen stemte, og i magen ligger det en liten gutt.. ❤❤ :)

Ble flyttet 2 dager, så ny termin er 06.06.14! :) Nå er vi overlykkelig, og det er en liten sjanse for at jeg tar meg en heftig shoppe-runde i ettermiddag!

Gratulerer så masse :)
Husker jeg rett om du var fra Bergen? =)
Kanskje jeg også kan håpe på at hun samme er på opplæring når jeg skal på oul om halvannen uke ^^

Jeg skal på onsdag,gleder meg masse :)

Og grattis med gutt :p

Tusen takk! :) Ja, det er bare å glede seg. Det var fantastisk!

Yayy, gutt 6.6, samme som meg =D
Gratulerer så mye =D
Så gøy! :D :D Har du handlet inn noe til gutten enda? :)
Gratulerer så masse :)
Husker jeg rett om du var fra Bergen? =)
Kanskje jeg også kan håpe på at hun samme er på opplæring når jeg skal på oul om halvannen uke ^^

Tusen takk! :D Ja, da husker du helt rett. :) Kan godt hende det! ;)

Så gøy! :D :D Har du handlet inn noe til gutten enda? :)

Nei, ikke kjøpt noe. Vi er midt i en prosess med å selge leilighet og flytte fra Trondheim til Stavanger, så prøver å ha minst mulig flyttelass. Selv om det frister veldig, men også er skummelt. Skrekkblandet fryd kanskje? Hehe. Tipper det meste blir kjøpt i april... Du da?

Nei, ikke kjøpt noe. Vi er midt i en prosess med å selge leilighet og flytte fra Trondheim til Stavanger, så prøver å ha minst mulig flyttelass. Selv om det frister veldig, men også er skummelt. Skrekkblandet fryd kanskje? Hehe. Tipper det meste blir kjøpt i april... Du da?

Jeg klarte ikke å styre meg mer. Haha. Så i dag etter OUL var jeg ute på en liten handlerunde. :p Ligger bilde i den andre tråden om Utstyr og klær.. ;) Ellers så kommer vi vel til å kjøpe litt og litt hver måned frem mot termin :)

Masse lykke til med flytteprosessen. :)

Back
Topp