Da har vi vært på OUL:)

blirdet3?

Andre møte med forumet
Og der inne var det en livlig liten jente som koste seg. Så da er familien snart komplett med jente nr 3:)
Er så fornøyd og glad og blir lei meg når folk nå synes litt synd på meg som ikke fikk en gutt. Flere som har opplevd det samme? Kunne ikke brydd meg mindre altså, men kan ikke folk bare holde kjeft istede for alle "morsomme" kommentarer om at da får dere bare prøve en gang til da.... Stakkars oss liksom...

Gratulerer med en lillesøster som vokser seg stor og sterk i magen din! :-)

er det folk med barn fra før bør de klare å holde munn, er det folk som ikke har barn selv forstår de ikke at det faktisk irriterer og sårer noen.

Gratulere med en jente i magen:) koselig:)

Vi har opplevd dette nå, vi har jo en gutt ifra før og alle trodde det skulle bli en jente nå men der tok alle feil.Vi venter en lillebror og det var både jeg og mannen ganske sikker på..Fikk en kommentar: Om det ikke blir jente nå blir vi skuffet!!!!!!Det er helt sykt, jeg grua meg for å fortelle att vi venta en gutt:( Sånn skal det ikke være!!!
Vi er kjempe glad for att det siste barnet våres er en liten gutt, han er hjertelig velkommen:)

Gratulerer så masse med ei lita jente! :)
Blir også kjempeprovoser over hva folk får seg til å si når man er gravid. Da er det liksom fritt frem med alle meninger man måtte ha, og det skal den gravide liksom finne seg i. Vi fikk høre det samme nå, vi venter gutt nummer 2. Og da mener liksom alle at da må vi prøve en gang til sånn at det kan bli en jente!?! Det viktigste er jo at den lille i magen ser ut til å ha det bra, ikke hvilket kjønn den har :)

Gratulerer så masse med ei lita jente. :-)
jepp fått høre det her også. Gutt nr 2. "Alle" bortsett fra oss var sikker på at det ble ei jente og mener nå at vi bare må kjøre på med en til så fort som mulig for å få jenta. Jeg blir skikkelig provosert men kjenner også på at det faktisk forsterker hvor glad jeg er for lillebroren vi venter og at han er frisk :-) Godt for morsfølelsen. Hehe

Gratulerer med jente nummer 3 :)

Har selv 2 gutter og venter nå 3.mann.. Aner ikke hvilket kjønn det er da vi ikke har vært på OUL enda, men forventer liknende tilbakemeldinger som du har fått! Det er på en måte 50/50 hva man får, så det er jo ikke slik at vi skal ha nr 3 fordi vi er bombesikker på ei jente! Det kan like gjerne bli en gutt :)

For oss spiller det ingen rolle. Vi ville ha et barn til, uavhengig av kjønn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer med nok en jente!

Har fått høre det samme en million ganger med fem gutter. Utrolig sårende. Nå som det er en jente i magen er liksom alle lettet på mine vegne. Merkelig!

Gratulerer så mye med jente i magen :D
Vi venter jente nr 2, og her Synts folk nesten synn på mannen min? Og vi som er evig takknemlig for ei frisk og rask lillesøster :)

gratulerer med jente :D

her ønsket hver familie forskjellig. min familie ønsket jente, sambos familie ønsket gutt, så må innrømme at jeg gruet meg til å fortelle til samboers familie. men de ble glade likevel, og syns det er stort med ett barnebarn til :D <3

Og der inne var det en livlig liten jente som koste seg. Så da er familien snart komplett med jente nr 3:)
Er så fornøyd og glad og blir lei meg når folk nå synes litt synd på meg som ikke fikk en gutt. Flere som har opplevd det samme? Kunne ikke brydd meg mindre altså, men kan ikke folk bare holde kjeft istede for alle "morsomme" kommentarer om at da får dere bare prøve en gang til da.... Stakkars oss liksom...

gratulere så mye med jente :) Blir jente nummer 3 på meg også hær og siden dette blir siste så blir det heller aldri noe gutt på meg :P Men er kjempefornøyd med 3 jenter for å si det sånn :D Noen synes det var litt trist at det ikke var en gutt siden mamma og pappa har 3 døttre og vi igjen har 4 jenter(snart 5 )

Jeg skjønner ikke det der altså! Da vi fikk vite at vi skulle få en jente ble vi nærmest mobbet av lillebroren til mannen min som ventet en gutt. Jeg er jo utrolig glad i nevøen min, og vet at han er veldig glad i jenta vår nå, og han var nok en smule mindre moden den gangen. Likevel synes jeg det var nesten litt vondt, og veldig unødvendig.

Nå har han fått en jente selv, og jeg er sikker på at han er like glad i henne som i sønnen sin.

Jenter er absolutt like mye verdt som gutter. Ingen tvil:)

Sniker litt - forstår godt hva du mener. Syns det er så tragisk at utenforstående skal blande seg oppi kjønn. I min mann sin familie er det liksom "jevt" å få gutter - "gutt inn, gutt ut" sier de. Broren og dama fikk en gutt for et par år siden og noe av det første hun sa til meg da var "jeg tror dere får to jenter" haha liksom?!? Jeg svarte "ååååh, ja det håper jeg" med stor entusiasme. For en dum kommentar. Blir glad uansett jeg - det viktigste er jo at det lever <3

Gratulerer masse forresten <3

Back
Topp