Da har vi vært på OUL!

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Og der så vi en frisk og rask baby som turnet inni magen til mor :D Vinket til og med til oss, så ble noen fine bilder :)

Og junior her fikk som bestilt - en lillesøster :D :D Ei lita tulle er ventet i Oktober, og termin ble flyttet til 7 oktober. :-) <3 Lykke!!

Sååå herlig :) :) Gratulerer så masse. Kan ikke vente til det blir min tur på mandag :)

Takk :D Det skjønner jeg, masse å glede seg til :-)! Ikke lenge til det ;)

Hurra for ei perfekt tulle! Kjempe kjekt med en av hver da!=) har ikke termin så langt fra hverandre vi da, så vi får ha kappløp...hehe. Kanskje vi kjører om kapp med sykebilene!:p

Gratulerer så mye med ei perfekt lita jente i magen. Stas!! :)

Takk for det dere :D veldig stas med en av hver! :)

Hihi, ja kanskje det Lykkeliten ;) :p Moro at vi har nesten samme termindato :)

Så kjekt!! :) Min tur på fredag, føle dagene snigler seg av gåre....

Gratulerer så mye med jenten i magen :)
Er så herlig å lese oppdateringer fra dere som har vært på oul. Så kjekt å vite at det er friske babyer i magene til oktoberdamene ;)

Ja va moro :D Ja nå skal jo alle oktober jentene på UL på rad og rekke, så moro :D spent på å høre åssen det går med alle!

Gratulerer! :-) Så herlig med en liten jente når du har en gutt fra før :-) Gleder meg til det er min tur på fredag :D

gratulerer med ei lita jente i magen :-)

Gratulerer sååå mye med en frisk og fin jentebaby i magen :D Årh, gleder meg SÅNN til jeg skal, teller ivrig ned ;) bare 6, snart 5 dager igjen!!

Back
Topp