Da har vi vært på NAV..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Og levert inn søknad om at jeg overtar fedrekvoten pga operasjonen til sambo. Håper det går i orden. Han skal opereres den 11 mars, så ikke lenge til:( Gruer meg, for blir så innmari mye ekstra på meg, men alt går så lenge man er innstilt på det:):)

Skjønner godt at du gruer deg!!!!
Men jeg har troen på at du fikser det utrolig godt :D

Ja, gruer meg som bare pokker til han skal opereres og ha på gipsen igjen:( Og kommer også til og sambo sin pappa her i tillegg pga han også går rundt med gips på foten. Han har en kraftig stafylakokkinfeksjon i den nå og når den er blitt bedre skal han opereres for gikt i den også. Så blir sykesøster noen mnder framover nå!;):p Ja, greier meg alltids jeg, bare redd jeg blir utbrent igjen:(

Håper det går i orden:-)
Det blir mye på deg altså, ingen annen familie som kan komme å hjelpe litt nå og da?

Håper det går i orden:)
Det blir mye på deg altså, ingen annen familie som kan komme å hjelpe litt nå og da?

Nei, er dessverre bare meg som kan det, har ikke så veldig ivrige besteforeldre som har lyst og hjelpe til! Hadde vært skjønt og hatt det, da:);) Mhm, håper virkelig det går i orden jeg også, ellers må jeg søke gjennopptakk av AAP igjen..

Nei, er dessverre bare meg som kan det, har ikke så veldig ivrige besteforeldre som har lyst og hjelpe til! Hadde vært skjønt og hatt det, da:);) Mhm, håper virkelig det går i orden jeg også, ellers må jeg søke gjennopptakk av AAP igjen..

Håper virkelig du ikke blir utbrent stakkars:( Det er litt sånn hos oss også, ikke noen overivrige besteforeldre at det gjør noe.

Håper virkelig du ikke blir utbrent stakkars:( Det er litt sånn hos oss også, ikke noen overivrige besteforeldre at det gjør noe.

Har ikke dere noen avlastning heller? Svigermor pleier og sitte barnevakt 1 natt ca hver 8 uke og ser hu kanskje en times tid 2 ganger i måneden! Er jo veldig trist det er sånn, men det er jo ett valg de selv tar:) Nei, prøver så godt jeg kan og ta litt vare på meg selv, men veldig vanskelig når jeg har 3 små som er mye syke og nå sambo og svigerfar som også er dårlige. Svigerfar og svigermor er ikke sammen.

Har ikke dere noen avlastning heller? Svigermor pleier og sitte barnevakt 1 natt ca hver 8 uke og ser hu kanskje en times tid 2 ganger i måneden! Er jo veldig trist det er sånn, men det er jo ett valg de selv tar:) Nei, prøver så godt jeg kan og ta litt vare på meg selv, men veldig vanskelig når jeg har 3 små som er mye syke og nå sambo og svigerfar som også er dårlige. Svigerfar og svigermor er ikke sammen.

Ah skjønner, nei da kan ikke svigermor komme å hjelpe deg nei, det hadde vel blitt rart siden svigerfar er der.
Jeg har ei tante som kan hjelpe av og til, ellers er det ikke noe avlastning nei.
Prøvde å gi Anette til svigermor, men etter fem min sa hun at jenta var for tung og kom til meg med henne igjen :confused013 :angry3
Svigerfar liker henne, men han skylder på at han ikke kan noe med barn. Pappa stoler jeg ikke på :confused:

Ah skjønner, nei da kan ikke svigermor komme å hjelpe deg nei, det hadde vel blitt rart siden svigerfar er der.
Jeg har ei tante som kan hjelpe av og til, ellers er det ikke noe avlastning nei.
Prøvde å gi Anette til svigermor, men etter fem min sa hun at jenta var for tung og kom til meg med henne igjen :confused013 :angry3
Svigerfar liker henne, men han skylder på at han ikke kan noe med barn. Pappa stoler jeg ikke på :confused:
HÆ? Babyen var for tung og da ville hun ikke holde barnebarnet sitt?

Det er utrolig synd å lese hvor lite interesserte familiene deres er!
Og helt uforstående for oss som har familie på begge sider som bryr seg masse og min familie som bor i samme by står i rekke for å hjelpe til og å treffe barnebarna/tantebarna sine!
Skulle gjerne hjulpet dere begge om vi hadde bodd nærmere!!!

At hu var for tung?:( Herr min, for en dårlig unnskyldning. Synes det er så utrolig trist, for tia med de små går så utrolig fort og besteforeldrene går glipp av så utrolig mye:( Men er dems eget valg og dem selv det går ut over. Vi kan ikke gjøre så mye med de ikke ønsker og delta aktivt i barnebarna sine liv.. Nei, men hu kunne jo veldig godt ha tatt barna med hjem og hatt de der litt, men hu har en ny samboer og de lever sitt eget liv, så sånn er det bare!Pappaen min stoler jeg ikke på heller, og for 3 uker siden kutta jeg ut kontakten med han :sad010 :( Han avlyste 5 ganger på en måned og komme pga han heller ville sitte med kompiser og drikke, da kan det likeså godt være det samma!

Og helt uforstående for oss som har familie på begge sider som bryr seg masse og min familie som bor i samme by står i rekke for å hjelpe til og å treffe barnebarna/tantebarna sine!

Så god du er<3 Dere er utrolig heldige som har familier på begge sider som ønsker og ta del i deres og barnas liv:) Savner selv og bo i dk nær min egen familie, her i Norge har jeg kun pappa og han har jeg ikke kontakt med lenger... Mamma snakker jeg svært lite med i dk også, men har farmor og mormor i dk og mange søskenbarn!

Det er godt å høre noen er heldige:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det er godt å høre noen er heldige:)
Hun er veldig rar, skal ikke ha noe bry eller jobb med jenta.

Back
Topp