Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi vært på tilvenning til babysvømming
Kjempe gøy!
Charlie Alexander storkoste seg.
Nå gleder vi oss til å fortsette
❤ Prinsen født 3.juli ❤
Sondre er 3 uker... klarte seg utmerket i vannet på denne intro delen hvor vi øvde på grep. Kommer til å være 5 uker når vi starter for fullt.Åh, så kos! Kan tenke meg de koser seg stort i vannet ja!
Jeg har meldt oss på fra neste uke, men er veldig usikker :/
Da er han seks uker, og jeg lurer på om dette er tidlig? (De tillater fra seks uker her).
Vurderer å vente til neste runde, men da er han 14 uker og det synes jeg kanskje er litt sent. Hva synes dere?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.
Sondre er 3 uker... klarte seg utmerket i vannet på denne intro delen hvor vi øvde på grep. Kommer til å være 5 uker når vi starter for fullt.
De kommer jo til å gå veldig gradvis frem. Tar hensyn til hvert barn sin trygghet.
Så 6 uker er ikke for ungt. Kjør på
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Vi skal ikke før i oktober, og nå syns jeg det var fryktelig lenge til! :-/
Men lukkerefleksen kan vi fint trene i dusjen hjemme da
Jeg var også "redd" for å måtte gå i badedrakt, men overraskende nok så var det det siste jeg tenkte på kår vi kom ut fra garderoben.Så bra! Vi kjører nok på!
Da er det største problemet for meg å gå i badedrakt men får bite det i meg
Helsesøster vAr litt skeptisk pga klor og astmautvikling, men etter litt Googling så jeg at det er klorgassene som er skumle, og i en nyere badehall har de sikkert godt luftesystem
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.