Da har vi vært på babysvømming

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Da har vi vært på tilvenning til babysvømming
Kjempe gøy!
Charlie Alexander storkoste seg.
Nå gleder vi oss til å fortsette

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Da har vi vært på tilvenning til babysvømming
Kjempe gøy!
Charlie Alexander storkoste seg.
Nå gleder vi oss til å fortsette

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Det var godt å høre :)
Vi skal begynne i morgen - veldig spent!

Sondre koste seg masse i dag og. Sutta på hånden til typen mens de koste seg i vannet. Herlig syn for mammaen som måtte holde seg på land.
Var redd det skulle bli ramaskrik da han ikke liker å bli skiftet på eller bade...men han lagde ikke en lyd og sovna i mors armer rett etterpå

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Så stas! Vi skal også, men tror vi drøyer til oktober med å starte, fordi vi ville gått glipp av 3 ganger på det som starta nå. Gøy å høre om hvordan det er - fortell gjerne mer de neste gangene :-)

Åh, så kos! Kan tenke meg de koser seg stort i vannet ja!

Jeg har meldt oss på fra neste uke, men er veldig usikker :/
Da er han seks uker, og jeg lurer på om dette er tidlig? (De tillater fra seks uker her).
Vurderer å vente til neste runde, men da er han 14 uker og det synes jeg kanskje er litt sent. Hva synes dere?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gutten vår meldte sin ankomst 13/7 ❤ Termin 25/7.

Eg tør ikkje gå på babysvømming :confused:
Men får jo litt lyst no då :)
babyjente 27 Juli ♡

Åh, så kos! Kan tenke meg de koser seg stort i vannet ja!

Jeg har meldt oss på fra neste uke, men er veldig usikker :/
Da er han seks uker, og jeg lurer på om dette er tidlig? (De tillater fra seks uker her).
Vurderer å vente til neste runde, men da er han 14 uker og det synes jeg kanskje er litt sent. Hva synes dere?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sondre er 3 uker... klarte seg utmerket i vannet på denne intro delen hvor vi øvde på grep. Kommer til å være 5 uker når vi starter for fullt.
De kommer jo til å gå veldig gradvis frem. Tar hensyn til hvert barn sin trygghet.
Så 6 uker er ikke for ungt. Kjør på ;)

Sondre er 3 uker... klarte seg utmerket i vannet på denne intro delen hvor vi øvde på grep. Kommer til å være 5 uker når vi starter for fullt.
De kommer jo til å gå veldig gradvis frem. Tar hensyn til hvert barn sin trygghet.
Så 6 uker er ikke for ungt. Kjør på ;)

Så bra! Vi kjører nok på!
Da er det største problemet for meg å gå i badedrakt :P men får bite det i meg :)

Helsesøster vAr litt skeptisk pga klor og astmautvikling, men etter litt Googling så jeg at det er klorgassene som er skumle, og i en nyere badehall har de sikkert godt luftesystem :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi skal ikke før i oktober, og nå syns jeg det var fryktelig lenge til! :-/
Men lukkerefleksen kan vi fint trene i dusjen hjemme da :)

Vi skal ikke før i oktober, og nå syns jeg det var fryktelig lenge til! :-/
Men lukkerefleksen kan vi fint trene i dusjen hjemme da :)

Mange som bruker å lære dem uten å bruke refleksen nå, leste mannen da vi sjekka med kurs. da kan de bedre ta med seg "kunnskapen" når refleksen blir svakere.

Så bra! Vi kjører nok på!
Da er det største problemet for meg å gå i badedrakt :P men får bite det i meg :)

Helsesøster vAr litt skeptisk pga klor og astmautvikling, men etter litt Googling så jeg at det er klorgassene som er skumle, og i en nyere badehall har de sikkert godt luftesystem :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeg var også "redd" for å måtte gå i badedrakt, men overraskende nok så var det det siste jeg tenkte på kår vi kom ut fra garderoben.
Ble så opptatt av å nyte gullet og følge med på han ❤
Og tenkte i garderoben at her er vi alle like, vært gjennom fødsel for ikke lenge siden og ar litt ekstra både her og der, og litt å stramme opp ;)
Så ikke tenk på det Elba ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Back
Topp