da har vi truffet vår jordmor

Froni

Forelsket i forumet
:) 
Da jeg jeg fått troffet jordmoren vi skal ha og fått min første kontroll. Far var med og var nok artig og beroligende at hun (selv om hun sa at det nok ikke var sikkert hun fant den , er jo bare 13+) fant en nydelig 156 slags ramp relativt fort.

Skal bli spennende etterhvert som tiden går å bli kjent med henne samt se hvordan dette barnet vokser, og spreller kontra første mann :D  

Så spennende da :) koselig hos jordmor....

Jeg har ikke fått rotet meg til å bestille time enda, men skal gjøre det i morra :)

Vil gjerne ha den samme jordmora som sist siden vi var så fornøyd :)

Spennende da :-) Og så deilig å høre hjertelyd! Tror ikke vi skal til jordmor før rundt uke 24.

Så koselig :) jeg skal til jordmor på onsdag, håper sånn at jeg også får høre hjerteslagene til den lille <3>

Lionne skrev:
Så koselig :) jeg skal til jordmor på onsdag, håper sånn at jeg også får høre hjerteslagene til den lille <3>

Vi skal også nå på onsdag, er vår første og håper virkelig vi får høre <3 lyd, gleder meg veldig :-)

er 14 uker og 4 dager, trodde du var garantert hjertelyd nå hos jordmor, men at legen kanskje ikke ville finne den ? :-) Tror jeg kommer til å bli hysterisk om vi ikke finner lyd :-(

Ja var veldig koselig.. 

Jeg var bare 13+4 da vi var der så hun ville bare si at det var mulig hun ikke fant den siden vi ikke var så langt på vei. 1 uke til har jo faktisk en del å si så tror nok du kan legge deg ned å slappe helt av.. Pass på å nyt tiden for de lytter jo ikke så menge... he he.. 

thrane skrev:

Lionne skrev:

Vi skal også nå på onsdag, er vår første og håper virkelig vi får høre <3 lyd, gleder meg veldig :-)

er 14 uker og 4 dager, trodde du var garantert hjertelyd nå hos jordmor, men at legen kanskje ikke ville finne den ? :-) Tror jeg kommer til å bli hysterisk om vi ikke finner lyd :-(

Når jeg snakket med jordmor på tlf. så hun at det ikke var gùarantert før uke 16,og jeg måtte derfor love å ikke få panikk hvis hun ikke fant den...selvsagt lovet jeg det.

Back
Topp