Da har vi testa...

Snickers

Gift med forumet
erstatning! Ikke bra i grunn.....på onsdag skulle jeg pynte neglene på kvelden--ja, må være fin til dåpen!----og da skulle vi prøve mme, da, sånn at han kan bli vant til det og flaske, sånn i tilfelle tilfelle ;-)

Prinsen var skikkelig gassy og urolig og og og, ja......dagen etter.....fisj....noen andre som har prøvd med heller dårlig resultat?

var sånn her den første gangen også.. ikke no gøy men gikk over [:)]

Pjokken vår har fått MME siden dag 1 på sykehuset, så har ikke merket noe egentlig. Nå ammer jeg stort sett, men det er fremdeles dager innimellom hvor han ikke er fornøyd med det jeg har. Og da får han litt erstatning.

Prinsessa vår har fått MME siden dag 1 på sykehuset, så har ikke merket noe egentlig. Nå ammer jeg stort sett, men det er fremdeles dager innimellom hvor han ikke er fornøyd med det jeg har. Og da får han litt erstatning.

Sander fikk på sykehuset ett par flasker da jeg fikk infeksjon og var vekke en del timer pga utskrapning og oppvåkningen. Han og reagerte med vondt i magen og blei urolig. Sov nesten ikke de to nettene etterpå. Men er vel en tilvenningssak? Etter det har han ikke fått, prøver å pumpe meg masse å fryse ned melk de dagene det går slik at vi unngår erstatning selv om jeg er vekke. Hater sånne våkennetter[:'(]

prøvde litt noen kvelder...ble masse gulping av d, også sliter hun litt med å få til å sutte på flaska...nå er jeg så heldig å ha nok melk, men hadde vært greit å fått henne til å ta mme og hvis jeg nå skulle bort.
Skal ut en tur imorgen kveld...men satser på at hun sover den lille stunden jeg kommer til å være borte da, å skulle det være ille så får besteforeldrene gi henne mme...hun har tatt det før, så hun blir jo mett, men puppen er visst best [8D]

ORIGINAL: dørti gullkorn

hadde du malt i flasken?

første gangen Elias fikk det hadde han litt magevondt dagen etter. men tok malt i neste flaske, og da gikk det strålende[:)]

Nei, d var en sånn ferdigblanda nan-"kartong".......

Tobias fikk mme på prematuren i ca 1 døgn før han fikk givermelk. E fikk ikke i gang melka før 3 døgn etter fødselen. Han får mme på kvelden som siste måltid før natta. Ikke hatt noe problem med magen så vidt e veit.

Prøvde det en gang.
Det gikk en time, så sa det PANG i buksa[:D] og alt rant ut igjen[:)]
så var ho sulten igjen!

Bytt fra Nan til Hipp! Vår spydde opp alt igjen hver gang han fikk Nan, ikke skjedd en eneste gang etter vi byttet til Hipp.
Verdt et forsøk [:)]

Jeg kjøpte "kartongen" bare fordi vi ikke skal bruke mme, egentlig....og pulveret må jo brukes innen 14 dager, om jeg ikke husker helt feil.....

ORIGINAL: Snickers

Jeg kjøpte "kartongen" bare fordi vi ikke skal bruke mme, egentlig....og pulveret må jo brukes innen 14 dager, om jeg ikke husker helt feil.....

det er denne vi har brukt hele tiden, 2 gangen hun fikk det gikk det fint.. veldig kjekke de kartongen suns jeg for jeg planlegger ikke å bruke mme. vil jo helst unngå men tilfelle.. det går bedre etterhvert [;)]

??? [8|]

jeg og brukte ferdigblanda NAN til Nora og jeg satt oppe i en uke uten noe søvn omtrent.. for hun fikk så luftsmerter!! gikk over til NAN pulver og det går helt fint[:)]

Jeg brukte først NAN ferdigblandet, men det gikk ikke så bra, så nå går det i Småfolk. [:)] Ingen problemer med det. 

Har småfolk også mme?? Ja, se det...man lærer stadig[;)]

Dere som fullammer, gir dere mme hvis dere skal bort? Ikke utpumpet mm?

Jeg har pumpet meg hittil, men neste helg blir jeg borte en hel kveld og natt, så hadde vært kjekt å slippe å bruke hver eneste ledige stund frem til da på å pumpe, pumpe, pumpe og fryse ned. Enklere med mme sånn sett, men er det liksom helt "greit" å gi det bare fordi man skal bort? [8|]  

Har småfolk også mme?? Ja, se det...man lærer stadig[;)]

[:D] De har fra fødselen og opp og videre. Jeg gir bare MME en gang i døgnet - på kvelden.

Back
Topp