Da har vi også vert på UL :-)

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Vert på ultralyd i dag og alt ser fint ut med lille :) Hadde så lyst å vite kjønn men det var for vanskelig å se ! Så no e jo eg enda meir nysgjerrig på det! Blei flytta fra 17+5 til 18+3 :) ukene flyr jo avgårde, snart halvveis jo!!

Har egentlig litt lyst på 3D, men da må eg til Ålesund. Sambo er ikke så gira på det, ekje intresert i sånne skrekkfilmgreier sa han så fint ;) hehe :) Så lurer litt på om eg kanskje skal høre med en venninne om ho vil vere med :)

Dåkke Ålesund jenter, kor masse kosta 3D no?  Er det på Medi3 klinikken en får det ?

dåskogen he 3d ul,er usikker på pris men tru det er 1200 visst ej ikkje tek heilt feil...
kor du bor?så bra at alt sto bra til med den lille i magen :-)

Bor i Nordfjord så er jo et lite stykke til Ålesund, men fint å kombinere med en shoppingtur 8-) Hm... dåskogen, er det en privat eller er han på MRklinikken... Kikket litt på nett i sted og såg der har dei, der koster det 1200 kr...

Daaskogen er MR klinikken ja. Var der på tidlig ultralyd og det var en fin opplevelse. Fikk med DVD med bilder inkludert i prisen. Koster vel 800 for tidlig ultralyd og 1200 etter 18-20 uker, men da er det 3D og mer inkludert (Slik jeg har forstått det). 

Medi 3 i Ålesund har også tilbud om 3D ultralyd, litt billigere. Ultralyd medi3

Da trur eg eg tar en tlf til Medi3 på mandag :) Har spurt en venninne og hun er spennklar til å vere med :) Var jo litt billigere også der ;)  Takk for svar :)

Back
Topp