Da har vi måttet...

Tussi75

Forumet er livet
omplassere katten vår [:(][:(][:(] Vet ikke om dere husker at jeg har fortalt tidligere om katten vår som var så sjalu på Asbjørn ?
Etter å ha forsøkt alle gode råd fra vetrinærer og andre kattevenner ,ble vi til slutt nødt til å omplassere han .
De siste ukene vi hadde han glefset han etter Asbjørn så fort han fikk sjangsen og jeg måtte vokte på katten døgnet rundt følte jeg ... Men det positive er at han kom til et veldig søtt par og jeg tror at katten får det mye bedre nå .

Så trist [:(][:(] Men betryggende å vite at han får det godt hos de nye eierne da! [:)]
Sånn som det høres ut så er det jo sikkert best sånn for alle parter...

*Trøsteklem*

Jeg måtte omplassere katten min da jeg flyttet i blokk for noen år siden [:(] Vet at det er veldig trist! Mange klemmer til deg... Men det blir nok en lettelse tross alt at det er trist.

Uff, det var leit.
Trøsten er jo at det er det beste både for katten og Asbjørn.
Stor klem til deg [:)]

ORIGINAL: Trin

Uff, det var leit.

ORIGINAL: Trin

Uff, det var leit.

Ja, det tenkte jeg også[:)]

Klem herfra også[:)]

ORIGINAL: Tussi75

omplassere katten vår [:(][:(][:(] Vet ikke om dere husker at jeg har fortalt tidligere om katten vår som var så sjalu på Asbjørn ?
Etter å ha forsøkt alle gode råd fra vetrinærer og andre kattevenner ,ble vi til slutt nødt til å omplassere han .
De siste ukene vi hadde han glefset han etter Asbjørn så fort han fikk sjangsen og jeg måtte vokte på katten døgnet rundt følte jeg ... Men det positive er at han kom til et veldig søtt par og jeg tror at katten får det mye bedre nå .

Hannkatt?
Hvis det var hannkatt, så har vi bare dårlige erfaringer med dem..
Idag har vi hunkatter--mye enklere og gla i alle [:)]

Ååå, så trist!! Det er leit når man må det.... Håper det går bra med dere!! Klem fra oss

Huff så trist[:(] Men vi får da håpe at dere tok det riktige valget. Noe dere helt sikker gjorde. Asbjørn er jo tross alt den viktigste[:)]
Klemmer

Å nei...hoffameg det er sikkert kjempetrist ja.
Selv om det er det beste for både Asbjørn og deg og kattepusen så blir man jo knytta til disse dyra.
Vi har jo selv 2 katter(hannkatter) å 1 vovve.... Det har heldigvis gått kjempebra. De trekker seg heller unna om Sebastian nærmer seg. Aldri prøvd seg på noe tull heller.
Hadde vært vaaanskelig å gi de fra meg så er veldig glad det går bra...

Men katten din får det nok bedre hos nye eiere . Å du kan jo besøke han om du savner han vet du.[:)]

Back
Topp