Da har vi kjøpt oss ny bil

mkrago

Elsker forumet
Vi fikk en fantastisk avtale på en Honda Accord 2009 modell. Da har vi noe tryggere å frakte oss og lille gutt rundt i. Gamle bilen er en Honda fra 1999 med bare 3 dører og ikke isofiks. Nå må vi bare kjøpe et nytt bilsete med isofiks og base. Vi har to biler og jeg har ikke lappen, men nå er motivasjonen ekstremt sterk, må jo når den tid kommer kunne kjøre til og fra barnehagen.

Øvelseskjøring med relativt stor babymage er en interessant opplevelse, men det går greit. Gubben mener jeg girer bedre enn svigermor og hun har automat. (Han mener hun jobber hardt med å få til så dårlig kjøring)

Hehe! ;)

Vi kjøpte Saab 9-3 i mai :) isofix, automatgir og svært bagasjerom! Herlig :)
Satt inn bilsete til lillegull i går, hadde tenkt å ta det ut men synes det er litt koselig å ha det der ;)
Hadde også en gammel utrygg bil før, Opel Astra 98'.

Nå får du bare kjøre så mye du kan! :) regner ikke med det blir øvelseskjøring med baby ombord. Det hadde vertfall ikke jeg turt (om jeg hadde vært i din situasjon) hehe :p

Vi har kjøpt Skoda octavia stasjonsvogn 2006-modell som er så utrolig behagelig å kjøre :D jeg koser meg med den! Den andre bilen er fra 98 og er på eu-kontroll i dag, vi regner ikke med at den går gjennom uten for store kostnader og da går den til vraking/ selges som delebil

Tror dere ikke det viste seg å være et problem med den nye bilen? :smiley-angry019 Ikke store eller farlig problemet men sinnssyk irriterende. Problemer med spylevæsketanken så alt som fylles på der renner rett ut. Må tilbake til bilforhandlere for å få fikset det.

Vi er på jakt etter bil til 3 barn, to bilbelte stoler og et babysete må det være plass til. Kom gjerne med tips.
:)
Grattis med nye biler

Vi har kjøpt Skoda octavia stasjonsvogn 2006-modell som er så utrolig behagelig å kjøre :D jeg koser meg med den! Den andre bilen er fra 98 og er på eu-kontroll i dag, vi regner ikke med at den går gjennom uten for store kostnader og da går den til vraking/ selges som delebil
Den gikk ikke gjennom! Fikk overslag på hvertfall 7,000 kr og det er for mye så vi skal prøve å selge den som delebil ellers så vraker vi den i slutten av neste uke

Back
Topp