Da har vi fortalt foreldrene våre den gode nyheten.

Rafi

Glad i forumet
Vi fortalte det begge to i dag. Jeg har fått time til legen på torsdag, og ønsker at de skal vite hele veien hva som skjer.
Sendte mamma en mail med bilde av digital testen min, og gjett om hun ble glad. Hun måtte rope på pappa som ikke helt skjønnte hva han så på [;)]
Og svigermor begynte å gråte, så min samboer begynte å gråte og jeg måtte felle en tåre [;)] men vi sier det ikke til noen andre, og det får ikke de heller lov til.

Så får jeg håpe at alt går som det skal denne gangen. Har en god følelse iallefall [:D]

Så stas!! [:D][:D] Hyggelig å ha noen å glede seg sammen med! [:D]

Ja veldig godt å kunne snakka med mamma om dette. For vi snakkes nesten hver dag, og vanskelig for meg å skulle holde dette hemmelig for henne. 

sååå gøøøy... :) grattis [:D]

åå så spennende !! :)
her går jeg å venter i spenning på hvordan de kommer til å reagere ! :pp

men skal prøøøve å holde meg til det er gått 12 uker :)

Så moro å høre[:)] Greit å ha noen å dele med.

Vi venter litt til vi[;)]

Så koselig at alle blei så gla.[:)] En herlig følelse.[:)]

Jeg har også veldig lyst å si det til mammaen min, men jeg tenker å vente til jeg har vært på ul. Regner med at jeg får ul en gang i uke 9, for skal til legen i uke 8. Så jeg må bare hold tett til etter det.[:)]

Så artig...[:D]

Selv har jeg fortalt det til Mamma, søstern, kusina mi, nabon, ene mora til ei i bhg og ei som jobber i bhg (siden hun også var prøver da, så vi har da fortalt litt til hverandre[8D])...Så glapp det ut av mamma så nå vet hun ene tanta mi...

Ingen flere skal få vite noe mer før etter at jeg har fortalt Bestemor...Vi skal til Spania når jeg er 12+5 så blir en fin overraskelse når jeg går ut av bilen med den "svææære" magen min...(hvis den forsetter å vokse slik som den gjør nå)[:o] Etter det så får jo resten av fammen vite det...Bestemor; familiens "sladrehøne"[8D]

ORIGINAL: Bebibooms

sååå gøøøy... :) grattis [:D]

Ja man må fortelle når man selv føler for det [:)] jeg bare vet at jeg ikke hadde klart å holde det hemmelig for mora mi. Og hun sa til meg at hun hadde fått en følelse når hun snakket med meg tidligere på dagen. Men hun ville ikke spørre.....

Back
Topp