da har vi fortalt det!

kailin

Glad i forumet
Etter vi fikk bekreftet på ultralyd, med både hjerte og et lite embryo, så mente mannen min at det var greit at vi fortalte det til foreldrene våres. Noe vi da gjorde. 
Onsdag fortalte vi det til mine foreldre, hvor mamma hoppet i taket av glede og pappa var glad, men på sin måte hehehe.. 
Torsdag fortalte vi det til svigermor, og hun var jo kjempe glad! men litt skeptisk i og med at jeg ikke har fått fast jobb enda, bare vikariat! menmen. det ordner seg! 
så da er det gjort.. å for å vær ærlig, så er det nesten litt trist på en måte. hehe.. 
Hemmeligheten vår er ikke så hemmelig lenger. Den er ikke vår hemmelighet, men noen andres hemmelighet på en måte:P rart! Men men.. sånn er det bare.. Jeg er vel bare litt rar, og hormonell ! hahaha!

Håper dere andre får en fantastisk helg i møte! Her skal mannen ha vors i kveld med kollegaer etc.. Så da blir jeg vertinne/sjåfør:P hehehe... 

Synes dere det var for tidlig å fortelle? er jo bare 8 uker.. 

jeg er bare 6+3, og mange vet det...  er ikke så hemmelig av meg...  foreldre hadde fått vite det med engang uansett..   er kanskje litt annerledes siden vi må ha litt hjelp til barnepass etc når vi reiser til haugesund for å lage baby...

~JollyPop~ skrev:
jeg er bare 6+3, og mange vet det...  er ikke så hemmelig av meg...  foreldre hadde fått vite det med engang uansett..   er kanskje litt annerledes siden vi må ha litt hjelp til barnepass etc når vi reiser til haugesund for å lage baby...

hehe.. nei jeg er jo ikke så veldig hemmelig av meg jeg heller, men akkurat dette følte jeg var lurt, pga jobb situasjon:P har et par venninde som vet, men det er mest pga støtte og lignende om det skulle vær noe:P greit å ha noen å prate med når mannen er lei av å høre på gnellet mitt:P hehe.. 
Ja, skjønner den! hehe.. 

Æ e 10+5 å ingen som veit nåkka enda :o) Ska itj fortell nåkka før etter ordinær ul,så vi held d hemmelig t da :) Vises ingenting enda,så kainn skjul magen ei stund t :)
Æ har ingen svangerskapssymptoma,så ingen kainn sjå nåkka på mæ,så derfor held vi d hemmelig ei stoinn t :)
Sist gang fortelt vi d t aill i uke 8,men da vart d så my mas på slutt.....har du itj fått enda,du har jo vorre gravid læææng no osv ;)

Her har det i stor grad kommet ut for en stund siden. Foreldrene mine, søsteren min og ett par venniner fikk vite det forholdsvis kjapt. Var på UL når jeg var 8+3 og alt så bra ut så da sa jeg det på jobb og til de kommende storebrødre. Har vært så sinnsykt dårlig og sykmeldt at det har liksom ikke vært noen vei utenom. Eldstemann på snart 6 var begynt å bli veldig bekymret for meg.

Back
Topp