Oi, da var hu laidback hu som tok tul på meg [emoji23] hu sa nemlig 17-21 [emoji14]"Alle gravide får tilbud om ultralydundersøkelse i svangerskapsuke 17–19 for å bestemme termin" i følge Helsedirektoratet. Er vel uke 18 de sikter på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, da var hu laidback hu som tok tul på meg [emoji23] hu sa nemlig 17-21 [emoji14]"Alle gravide får tilbud om ultralydundersøkelse i svangerskapsuke 17–19 for å bestemme termin" i følge Helsedirektoratet. Er vel uke 18 de sikter på.
Jøss! Jaja, noen er jo mer avslappede enn andreOi, da var hu laidback hu som tok tul på meg [emoji23] hu sa nemlig 17-21 [emoji14]
Den forstod jeg ikke, var jo selvmotsigende!? Hvordan kan terminfastsettelse være mer nøyaktig tidlig, men også lettere å måle feil? [emoji14]Jøss! Jaja, noen er jo mer avslappede enn andre [emoji14]
Terminfastsettelsen er mer nøyaktig tiddlig i svangerskapet, men samtidig er det mye lettere å måle feil når fosteret er lite, så derfor venter man.
Den forstod jeg ikke, var jo selvmotsigende!? Hvordan kan terminfastsettelse være mer nøyaktig tidlig, men også lettere å måle feil? [emoji14]Jøss! Jaja, noen er jo mer avslappede enn andre [emoji14]
Terminfastsettelsen er mer nøyaktig tiddlig i svangerskapet, men samtidig er det mye lettere å måle feil når fosteret er lite, så derfor venter man.
Stemmer [emoji106] Hadde og sent på dagen sist!! Så fantastisk med tidlig [emoji3]Er så deilig å få tid på morgenen! Sist hadde jeg på formiddagen og jeg husker jeg syntes den dagen var helt forferdelig og det føltes som at tiden sto stille [emoji30] men denne ganger så må vi tilogmed opp tidlig [emoji16]
Jeg har fått time og [emoji1] 10. Mai kl 1200 [emoji173] midt på dagen så er absolutt ikke alright for arbeidsdagen [emoji23] men men. Da er jeg 17+3 uker [emoji4]
Fostre vokser mer likt i første halvdel av svangerskapet, så størrelsen på fosteret gir mer nøyaktig alder. Men unøyaktigheten hos den som måler vil gi større utslag på et mindre foster, der det går på millimeter i stedet for centimeter. Så uke 18 er en slags middelvei.Den forstod jeg ikke, var jo selvmotsigende!? Hvordan kan terminfastsettelse være mer nøyaktig tidlig, men også lettere å måle feil? [emoji14]
Var på første kontroll i dag, og min lege sendte henvisning til oul, så da bare venter jeg på brev i posten. Så ja, er vel stort sett fastlegen som henviser til oul. [emoji16]Blir man henvist fra lege til oul?