Føles så rart å ha en dato å forholde seg til, og det føles så uendelig langt unna! Den 22 mai, kl07.45 skal vi på oul, og vi gleder oss sånn til å se den lille spira der inne [emoji173]️ flere som har fått tid til oul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12. mai,da er jeg 19+5. Syntes det var litt sent, altså!
22 mai klokken 8.15 [emoji106] Spennende!
Jeg har fått time 19+4 ifølge legen (18+5) ifølge meg selv. Sist hadde jeg 19+5 men ble satt frem til 20+1. Så synes det er sent selv også, men tror de heller setter den litt sent, for mange blir flyttet ganske mye tilbake. Og da må de inn på ny kontroll for å få tatt de målene de skal12. mai,da er jeg 19+5. Syntes det var litt sent, altså!
Har allerede blitt flyttet både tilbake og fram, så tar denJeg har fått time 19+4 ifølge legen (18+5) ifølge meg selv. Sist hadde jeg 19+5 men ble satt frem til 20+1. Så synes det er sent selv også, men tror de heller setter den litt sent, for mange blir flyttet ganske mye tilbake. Og da må de inn på ny kontroll for å få tatt de målene de skal
Jeg har fått time 19+4 ifølge legen (18+5) ifølge meg selv. Sist hadde jeg 19+5 men ble satt frem til 20+1. Så synes det er sent selv også, men tror de heller setter den litt sent, for mange blir flyttet ganske mye tilbake. Og da må de inn på ny kontroll for å få tatt de målene de skal
Tror ikke det er for tidlig. Værre om man er i uke 15/16 tror jeg. [emoji5]Hmm, iflg menstermin er jeg 19+1 på OUL, men siden den er på ville veier vil jeg jo ikke være mer enn 17+4. Er det for tidlig? Kan jeg håpe på enda en OUL?![]()
Det er vel mellom uke 17 og 21 som er standard tid for oul, så du er jo bare midt i ca12. mai,da er jeg 19+5. Syntes det var litt sent, altså!
"Alle gravide får tilbud om ultralydundersøkelse i svangerskapsuke 17–19 for å bestemme termin" i følge Helsedirektoratet. Er vel uke 18 de sikter på.Det er vel mellom uke 17 og 21 som er standard tid for oul, så du er jo bare midt i ca![]()