På fredag er jeg 20 uker så idag har vi vært å bestilt vogn. Skal ikke hente den før i november, men godt å ha bestemt seg for hvilken type
<3
Er det flere som er igang med kjøp av vogn?
Er det flere som er igang med kjøp av vogn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken blei det?
Vi skal kjøpe innen september er over, vet hvilken vi skal ha så er bare å dra i butikken som gjenstår![]()

Hvor mye koster den? Og var den på tilbud når dere bestilte, og fra hvor?Emmaljunga nxt90<3
Hvilken skal dere ha ?![]()
Hvor mye koster den? Og var den på tilbud når dere bestilte, og fra hvor?![]()

Oj hvor var dette?!Vi kjøpte på lørdag,En lilla Britax ssmile 2 endte vi opp medPasser perfekt til oss med liten leilighet! Også var det tildelgivis 20% den dagen, så fikk alt men regntrek og adaptere, til 8000
![]()
Emmaljunga nxt90<3
![]()
Oj hvor var dette?!den vogna skal vi ha og
Kan jeg spørre hvorfor dere valgte denne? Jeg står mellom Nxt90 og Stokke Trailz. Er veldig i tvil, og det er jo ikke så mange som har særlig erfaring med Nxt90 enda, så det er ikke så lett å google seg frem til svar![]()
Kan jeg spørre hvorfor dere valgte denne? Jeg står mellom Nxt90 og Stokke Trailz. Er veldig i tvil, og det er jo ikke så mange som har særlig erfaring med Nxt90 enda, så det er ikke så lett å google seg frem til svar![]()
Syntes dette virker som en helt super vogn. Vi fikk veldig god hjelp i butikken, hun rakk frem både positive og negative ting med vognen. Det negative var at den var litt liten og kunne neppe brukes til 3-årsaldern, og at man ikke kunne legge ryggstøtten helt ned. Ellers er denne vognen kjempefin, nett og lett og legge sammen.
Om du bor i Bergen er utstillingsmodellen (duovogn) på tilbud til 8000.
Takk for svarDet var Barnas dager på Askøy senter ( Barnevognservice) i Bergen, så det var spesialpriser den dagen.
Et godt tips uansett er å f.ex sjekke om det er noen andre tilbud på den vognen andre steder, BV-service speiler som regel prisen. Så hvis du sier at de har den til 15% Jollyroom, burde du få det i butikk også.
Vi sto mellom nxt90 og Britax. Gikk for Britax fordi den er romsligere og høyere enn nxt90. Vi er begge veldig høye![]()
Takk for svar! Har inntrykk av at det ikke er noen av denne typen vogner som kan brukes hele tiden, men at de fleste kjøper ei lita trille etter hvert uansett, men liten er negativt for oss (ser allerede ut til at vi kan få en lang unge). Var vel sittedelen som var liten, var det ikke?
Jo, sittedelen er bittelitt i korteste laget i ryggen. Bagen er romslig og fin.
Hadde i såfall slått tilSå gøy! Vi har ikke kjøpt enda. Har ikke lyst til å fylle opp boden før jeg må hehe, men har bestemt meg for Mountain Buggy Urban Jungel da.