da har vi bestemt oss..

t.t.h.

Elsker forumet
prata mye i dag jeg og gubben,har bestemt oss for at hvis ikke fryseforsøket klaffer så kjøper vi 3 nye forsøk[;)][;)]må nok en tur i banken og låne penger, [&:]har brukt ca 90 tusen til nå ,så nå er sparekontoen tom.[8D][8D]føler vi egtlig bare har hatt uflaks hele tiden, så nå må det vel snart snu[:D][:D]

Så bra at dere har bestemt dere for 3 nye [;)], men krysser alt som krysses
kan for fryseforsøket nå neste gang.
Nå skal det så absolutt snu både for deg og meg.

Stor klem.

enig med deg bobb[:D][:D]nå må det vel snart klaffe for oss 2[:D][:D]

uff håper så endelig at det nå klaffer, men har dere tenkt så langt som om det ikke skulle klaffe, at dere da sier stopp. en gang er det jo stopp, selv om vi ikke skal tenke slik. egentlig har vi jo ikke noe med det å gjøre, så fint at dere begge er enige det er jo det som gjelder!

skal tenke og krysse alt jeg kan for dere !!!! ønsker dere all lykke og hel

det orker jeg rett og slett ikke tenke på, tar 3 nye forsøk og hvis det ikke går da så mi vi jo vurdere om det er stopp.vi kan ikke adoptere pga mine foreldre er syke, så eneste muligehet for oss er icsi.

tusen takk jenter[;)][;)]

ivara: det er helt sant,må liksom ha en plan hvis det ikke klaffer på fryseforsøk, føler det blir litt mindre press da[;)]

Så godt å ha planen videre, selv om det må klaffe på fryseforsøket[:)] Masse masse lykke til og krysser alt for dere[:)]

Hei!![;)][:D]

Ønsker deg av HELE mitt hjerte all lykke og hell på dine fryseforsøk, du skal se at det er nå det kommer til å klaffe!!![:D][:)]

tusen tusen takk[:D][:D][:D]

Back
Topp